کد خبر: 917603
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: تلاش می‌کنیم محصولات دفاعی مشترک با پاکستان تولید کنیم که به عنوان یک محصول مشترک کشور‌های اسلامی مطرح شود.
جوان آنلاین: رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: تلاش می‌کنیم محصولات دفاعی مشترک با پاکستان تولید کنیم که به عنوان یک محصول مشترک کشور‌های اسلامی مطرح شود.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان در دومین روز از سفر به پاکستان با ممنون حسین رئیس جمهور پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در کاخ ریاست جمهوری برگزار شد، طرفین با اشاره به اشترکات فراوان دو کشور و نزدیک به هزار کیلومتر مرز مشترک بین ایران و پاکستان بر تقویت همکاری‌های بین دو کشور در زمینه‌های مختلف تاکید کردند.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این سفر گفت: در این سفر درباره مسائل آموزش نظامی، آموزش خلبانی و آموزش عالی نظامی و سایر ابعاد آموزشی و رزمایش‌های نظامی و ارتباطات صنایع دفاعی بین دو کشور مذاکره می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم محصولات دفاعی مشترک با پاکستان تولید کنیم که به عنوان یک محصول مشترک کشور‌های اسلامی مطرح شود.

باقری همچنین با دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار بر گسترش همکاری‌های دریایی بین ایران و پاکستان و افزایش رزمایش‌های دریایی بین نیرو‌های دریایی دو کشور تاکید شد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح که به دعوت فرمانده ارتش پاکستان به این کشور سفر کرده است، با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش و ژنرال زبیر محمود حیات رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با عبدالله حسین هارون وزیر امور خارجه دولت انتقالی پاکستان در ساختمان وزارت امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر باقری و وزیر امور خارجه پاکستان هم بر توسعه مناسبات مرزی و مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

در دیدار‌های سرلشکر باقری با مقامات نظامی پاکستان دو طرف بر همکاری‌های مرزی و مبارزه با تروریسم به عنوان دشمن مشترک ایران و پاکستان تاکید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار