کد خبر: 917761
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
جانشین فرمانده قرار گاه ثارالله سپاه گفت: تمام مشکلات به مجموعه دولت بر می‌گردد و رئیس جمهور به همراه وزرا باید به مسائل اقتصادی رسیدگی و توجه کنند.
جوان‌آنلاین: سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی برمحور قرار گرفتن تیم اقتصادی و هماهنگی دستگاه‌ها اظهار کرد: تمام مشکلات امروز به مجموعه دولت بر می‌گردد، زیرا همه مسئولیت‌ها بر عهده قوه مجریه است و افرادی همچون رئیس جمهور و وزرا باید به مسائل اقتصادی رسیدگی و توجه کنند.

کوثری جانشین قرارگاه سپاه پاسداران با بیان اینکه رئیس جمهور و وزرا باید پاسخگوی مشکلات فراوان باشند، گفت: این موضوع روشن است که بعد از دولت قوه قضائیه باید مدیرانِ بانیِ این وضعیت را مجازات کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی آمادگی خود برای انجام وظایف در بحث دستگیری متخلفان را اعلام کرده، همچنین تخلفات پنهان را وزارت اطلاعات پیگیری می‌کند، اما در ابتدا دولت باید پاسخگو و رافع مشکلات باشد، سپس دستگاه قضاء و در مرحله نهایی اگر قانونی نیاز باشد باید در قالب یک لایحه به مجلس ارائه شود تا مشکلات در کوتاه‌ترین زمان رفع شود.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله سپاه گفت: دشمنان در هر صورت توطئه می‌کنند و خباثتشان مربوط به امروز نیست. دشمنان قسم خورده ما همچون آمریکا، اسرائیل، عربستان و انگلیس قریب به چهل سال است که علیه مردم ایران توطئه می‌کنند و تحریم‌ها را بعد از اتفاقات طبس که سبب خروج خفت بار آمریکایی‌ها از ایران شد رقم زدند.

کوثری در پایان خاطر نشان کرد: پیشرفت‌های کشور در زمینه‌هایی مانند نظامی، علمی، سیاسی، صنعتی و حتی اقتصادی در شرایط تحریم صورت گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار