کد خبر: 918046
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
مدیر رصد و آمار شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده:
فرشته روح افزا گفت: پوشش حجاب مایه عزت و سرافرازی زنان در جامعه است.
بهاره عشقی صابر

فرشته روح افزا مدیر رصد و آمار شورای فرهنگی اجتماعی  زنان و خانواده در همایش عفاف و حجاب در سالن شهیدهمت شهر چهاردانگه اظهار کرد : داشتن حجاب زنان جامعه را از بسیاری آسیب ها محافظت می کند و موجب دیده شدن ابعاد وجودی زنان می گردد.

روح افزا بیان کرد: دین ما چنان کرامتی برای زن قائل گردیده که در پرتو حجاب به راحتی وارد جامعه شود و به جای نشان دادن بعد جنسی و جسمی خود توانمندی های علمی ،هنری واندیشه ورزش خود را نمایان سازد.

وی افزود :من تحصیلاتم را در انگلستان به پایان رساندم وبه لحاظ پوشش و نوع حجابم همواره مورد سوال دانشجویان واساتیئد آنجابودم و با آنها به بحث ودفاع از دین و حجاب می پرداختم.

مدیر رصد و آمار شورای فرهنگی اجتماعی زنان  وخانواده تصریح کرد :کسانی که می گویندغربیها آزادند ومشکلی ندارند ،باید بدانند زن در اسلام موفق تر بوده است تادر غرب واگر زنان با پوشش به جایی بروند عزت و سرافرازی زن را با خود به آنجا برده اند.

روح افزا با اشاره به طرح ازدواج سفید تاکید کرد : به طور متوسط مردان آمریکایی و اروپایی با 45زن ارتباط دارند و در طرح ازدواج سفید هم هیچ پیمان وقرار دادی در کار نیست و زن و مرد مانند غربی ها آزادانه می توانند با چندین نفر ارتباط داشته باشند  و این یک عمل شنیع بدون سند است که زنان تنها آلت دست مردان قرار می گیرند.

وی افزود: یک زن اگر حجاب نداشته باشد ، نمی تواند خودش را حفظ کند و به روح و روانش چنگ می زنند و ملاحظه اش را نمی کنند ودر نهایت آسیب بی حجابی همه ی اعضای خانواده اش را در برمی گیرد.

این مقام مسئول گفت: با مشاهده سایت مادرانی که فرزندشان را می کشند ،ببینید بی حجابی با غرب چه کرده است؟29 درصد بچه هایی که در خانه کشته می شوند به دست مادرانشان است ،چراکه می گویندبا داشتن فرزند مرد دیگری آنهارانمی پذیرد.

روح افزا با اشاره به مشکلات اشتغال و مسکن که جوانان گریبان گیر آن هستند،تاکید کرد: 19میلیون  جوان بین 25تا 29 سال داریم که ازدواج نکردند،علاوه بر مشکلات اشتغال و مسکن ، دلیل عمده  آن افزایش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی و بد حجابی است .

وی ادامه داد : چرا زن این قدر حقیر شده  که باید برای دیده شدن تمام صورتش را جراحی کند ،لباس تنگ بپوشد و آرایش نماید تا مسخره و دست مالی اش کنند و در آخر هم قطعا با او ازدواج نخواهند کرد و بی حجابی این بلا را بر سر ما آورده است.

مدیر رصد و آمار شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده ورود زنان به استادیوم ورزشی و تماشای فوتبال را جایز ندانست و عنوان کرد : چرا دختران ما باید بازی مردان را ببینند ، اگر واقعا دوست دارند ورزشکار شوند می توانند و مشکلی پیش روی آنها نیست و برای تماشا نیز می توانند به ورزشگاه هایی که مخصوص بانوان است بروند و بانوان ورزشکار را تشویق کنند.

روح افزا در پایان خاطر نشان کرد:مافرصت نداریم دوباره به عقب بازگردیم وازنوزندگی کنیم،پس بچه هایتان رافدای اندیشه های غلط دیگران نسازید واز دستورات وفرهنگ تحمیلی واشتباه اروپا وغرب پیروی نکنید.

همایش عفاف وحجاب باعنوان حجاب دری به سوی بهشت باحضورمسئولین شهرچهاردانگه وجمع کثیری از بانوان شهر چهاردانگه با اجرای برنامه های متنوع ، مولودی خوانی در مدح حضرت فاطمه معصومه(ص) وحضرت امام رضا(ع) ونمایشگاه غرفه های فرهنگی  وحجاب اسلامی توسط ستاد برگزاری همایش عفاف وحجاب درسالن شهید همت شهرچهاردانگه برگزار گردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر