کد خبر: 918475
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
فرصت یک ماهه شهرداری به پیمانکاران برای استانداردسازی
سرپرست سازمان سیما ،منظر وفضای سبزشهری شهرداری سنندج گفت: شهربازی‌های غیر استاندارد در سنندج پلمپ می شود.

شرمین شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مباحثی که در شهربازی‌های سطح پارک‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است بحث استاندارد بودن تجهیزات و وسایل بازی است.

وی تصریح کرد: بحث استاندارد بودن تجهیزات و وسایل‌بازی شهربازی‌ها علاوه بر اینکه در حفظ و سلامت ایمنی استفاده کنندگان تاثیرگذار است همواره از مهم‌ترین دغدغه و اولویت‌های این سازمان به شمار می‌رود.

سرپرست سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج  خاطرنشان کرد: در راستای رفاه حال شهروندان این سازمان از طریق مزایده عرصه برخی از پارک‌ها را  در اختیار پیمانکاران برای نصب وسایل شهربازی قرارداده شده است.

شریفی افزود: در حال حاضر 10 پیمانکار در پارک‌های سطح شهر با نصب وسایل و تجهیزات اقدام به برپایی شهربازی نموده است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری کارشناسان اداره استاندارد از کلیه شهربازی‌ها بازدید به عمل آمده و تجهیزات بازی غیر استاندارد شناسایی و طی مکاتبه به پیمانکاران شهربازی ابلاغ شده است.

شریفی افزود: با توجه به اخطارهای مکرر و عدم توجه برخی پیمانکاران وسایل بازی غیر استاندارد توسط این سازمان پلمپ شده و پیمانکاران حق راه‌اندازی این دستگاه‌ها را تا زمانی که مجوز استاندارد را کسب نکنند، ندارند.

وی از فرصت یک ماهه به پیمانکاران  شهربازی برای استاندارد سازی وسایل بازی خبر داد و گفت: در صورتی که این پیمانکاران نتوانند استانداردهای لازم را کسب کنند قرارداد آنها فسخ خواهد شد.

سرپرست سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: در راستای پیشگیری از حوادث تمامی وسایل بازی فلزی و غیر استاندارد هم در سطح پارک‌ها جمع‌آوری شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر