کد خبر: 919143
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در حوزه کشاورزی استان اردبیل با ۸۴ میلیارد ریال تسهیلات برای ۴۹ نفر در استان اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محسن مصطفایی در جلسه بررسی طرح‌های اشتغال کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کمیته فنی پنجره واحد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری استان اردبیل، 30 طرح در حوزه کشاورزی با اشتغالزایی برای 49 نفر در استان ایجاد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: برای اجرای این تعداد طرح در سطح استان بیش از 84 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود که امیدواریم با پرداخت به موقع این تسهیلات و همکاری و مشارکت هر چه بیشتر بانک‌ها بتوانیم زمینه راه‌اندازی و بهره‌برداری از این پروژه‌ها را فراهم آوریم.

وی با اشاره به طرح‌های تصویبی در این حوزه در استان افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های پرواربندی گوساله، پرواربندی بره، تاسیس کارخانه خوراک دام و طیور، ارائه خدمات مشاوره‌ای فنی اصلاح نژادی، صنعت پرورش و گسترش کشت گیاهان دارویی، توسعه کشت زعفران و خرید کمباین بوده که با راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه برای توسعه اشتغال نیز در این حوزه‌ها ایجاد می‌شود.

مصطفایی تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف اشتغال در کوتاه‌مدت دولت از طرح‌های زودبازده حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد و تلاش و جدیت بر این است تا با ارائه تسهیلات در این حوزه زمینه برای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش بهره‌وری و تولید در طرح‌های اشتغالزای کشاورزی فراهم شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: کشاورزان و روستاییانی که علاقمند به دریافت تسهیلات در این حوزه و اجرای طرح اشتغالزایی هستند می‌توانند در سامانه کارا ثبت‌نام کرده و با ارائه طرح توجیهی و تائید آن، مجوزهای لازم را دریافت کرده و نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند تا بتوانند طرح اشتغالزا و تولیدی خود را راه‌اندازی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر