کد خبر: 919978
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از عزم جدی برای اتمام احداث پروژه استخر دیواندره تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، حامد جولایی در بازدید از استخر سرپوشیده شهرستان دیواندره عنوان کرد: برای اتمام عملیات احداث این پروژه مهم عزم جدی وجود دارد که تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

جولائی خاطرنشان کرد: ادامه احداث استخر سرپوشیده دیواندره با جدیت و نظارت کامل کارشناسان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان آغاز شده است.

جولائی افزود: کلنگ این استخر از سال 88 بر زمین زده شده است و با توجه کمبود اعتبارات نتوانسته در موقع مناسب به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: استخر دیواندره 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اختصاص سه میلیارد و 600 میلیون تومان از محل ارزش‌افزوده استانی و ملی به پیمانکار جدید واگذار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: ادامه ساخت به جدیت آغاز و با تلاش و توان مضاعف این پروژه مهم را در دیواندره احداث خواهیم کرد.

جولائی خاطرنشان کرد: افتتاح این استخر در راستای برنامه‌های ستاد فجر 40 انجام می‌گیرد و یکی از پروژه‌های مهم در استان کردستان به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه افزود: امسال با توجه به قرار گرفتن در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری فعالیت‌های شاخص در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و عمرانی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در پایان به اتمام پروژه‌های ورزشی در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال 13 پروژه مهم ورزشی را در قالب ستاد فجر 40 در استان کردستان افتتاح و بهره‌برداری خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر