کد خبر: 920007
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
رئیس راهداری اردبیل خبر داد:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: در سالجاری بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان اردبیل صرف روکش آسفالت، لکه‌گیری و حذف نقاط حادثه‌خیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، دشتی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: ما اقدام به احداث و راه‌اندازی یک دهنه پل عابر پیاده به طول 36 متر، ارتفاع تا عرشه 5.5 متر، وزن سازه 28 تن و با صرف اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان کرده‌ایم که هدف از اجرای این طرح ارتقای ایمنی عابرین پیاده و گذر راحت اهالی روستای قاسم قشلاقی بوده است.

وی به اجرای پروژه روکش و لکه‌گیری آسفالت بزرگراه اردبیل تا سه راهی سرعین اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه با تامین 2 میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست که بیش از 90 درصد این پروژه عملیاتی و اجرایی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل مشخصات این پروژه را یادآور شد و گفت: 50 هزار مترمربع لکه‌گیری و حدود 8 کیلومتر روکش آسفالت از محل اعتبارات ملی هزینه شده تا زمینه بهبود تردد هموطنان و مسافران در این مسیر گردشگری به خوبی فراهم آید.

دشتی در مورد ترمیم پل سه دهنه الماس بیان کرد: با توجه به اینکه دو دهنه از این پل ترک برداشته و نیاز به ترمیم دارد قرار است از محل اعتبارات ملی و با صرف 300 میلیون تومان با استفاده از مواد نانو بهسازی و ترمیم این پل‌ها به انجام برسد.

وی افزود: در سالجاری در کل شهرستان اردبیل در حوزه روکش آسفالت، لکه‌گیری و حذف نقاط حادثه‌خیز بیش از 8 میلیارد  و 500 میلیون تومان هزینه شده و سعی می‌کنیم پروژه‌ها را به موقع آماده بهره‌برداری کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر