کد خبر: 920145
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
جمعیت هلال احمر گلستان
سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان از اعزام کاروان سلامت جمعیت هلال احمر گلستان به استان سیستان وبلوچستان در پی خشکسالی به منظور ارتقا ی سطح سلامت خبر داد.

محمدعلی هروی سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در پی خشکسالی شدید در استان سیستان و بلوچستان و به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه روستایی و شهری، جمعیت هلال احمر 19 استان کشور در 19 شهرستان استان سیستان و بلوچستان بسیج شدند تا به مدت یک هفته خدمات امدادی، آموزشی، درمانی و ... به مردم دچار خشکسالی شده این مناطق ارائه دهند.

دکتر محمدعلی هروی در حاشیه اعزام کاروان سلامت جمعیت هلال احمر گلستان به استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طی بازدیدی که رئیس جمعیت هلال احمر کشور یک ماه اخیر از استان سیستان و بلوچستان داشتند و با توجه به خشکسالی بسیار شدید در این استان، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه روستایی و شهری سیستان و بلوچستان قرار بر این شد تا 19 استان در 19 شهرستان این استان بسیج شوند و به مدت یک هفته خدمات امدادی، آموزشی، درمانی و ... به مردم دچار خشکسالی شده منطقه ارائه دهند.

وی افزود: در همین راستا تیم کاروان سلامت از گلستان متشکل از 8 پزشک متخصص و فوق تخصص به عنوان تیم درمانی به شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان گفت: 21 نفر از عناصر پشتیبانی از بخش های مختلف جمعیت هلال احمر مانند سازمان جوانان، داوطلبان، امداد و نجات و ... در قالب یک تیم کامل کاری به منطقه نیمروز اعزام شدند تا در 10 روستای این شهرستان به ارائه خدمات امداد و نجات، درمانی و بهداشتی بپردازند.

هروی همچنین از بارگیری و اعزام 13 تن مواد غذایی (شامل برنج، روغن مایع، عدس، کنسرو تن ماهی، کنسرو لوبیا چیتی) که شامل آماده سازی 150سبد غذایی و تهیه و تدارک بیش از 7 هزار بطری آب معدنی برای مناطق جنوب شرق کشوربوده ،خبر داد و افزود: تمام تلاش ما این است که خدمات ماندگاری را در استان سیستان و بلوچستان به یادگار بگذاریم.

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان همچنین با اشاره به راه اندازی کمپین نذر آب درجمعیت هلال احمر در راستای هدایت کمک های خیرین و مردم شریف برای تامین دارو و آب،ویژه مناطق متاثر از خشکسالی خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر