کد خبر: 920520
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
​​​​​​​شهردار منطقه پنج تبریزخبرداد :
عملیات عمرانی دومین رمپ تقاطع غیر همسطح حضرت ولیعصر (عج) به پایان رسید.

مهندس یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب در حاشیه بازدید از پروژه گفت : این پروژه که جزو طرح های عمرانی مهم شهرداری محسوب می شود با ۲۵۰میلیارد ریال هزینه در حال احداث است .

وی در ادامه از تقاطع غیر همسطح ولیعص به عنوان اتصال دهنده کوی های نصرو استانداری به همدیگریادنمودو افزود : این طرح عمرانی که فاز اول اتوبان ولایت محسوب می شودبا سرعت وطبق زمانبندی در حال احداث است.

مهندس هوشیار همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه اظهار داشت : پس از پایان یافتن احداث رمپ دسترسی اتوبان پاسداران به کوی استانداری عملیات عمرانی دومین رمپ پروژه نیز به اتمام رسید. وی در این رابطه افزود : دومین رمپ تقاطع با هدف اتصال اتوبان پاسداران به کوی نصر احداث شده است.

شهردارمنطقه ۵با اشاره به اینکه تقاطع حضرت ولیعصر (ع) از چهار رمپ و سه لوپ تشکیل شده در ادامه خاطر نشان ساخت که چهار رمپ پروژه دسترسی وتردد در مسیرهای کوی های نصر ، استانداری و اتوبان پاسداران را میسر می کند .

وی جابجایی تاسیسات شهری را از مهمترین اقدامات برشمرد ودر خصوص وضعیت عرشه پل نیز گفت : خاکریزی پشت کوله واحداث دیوار کناری عرشه پل شروع شده وانتظار می رود با تداوم روند کنونی طبق زمانبندی شاهد بهره برداری از تقاطع غیر همسطح اتوبان پاسداران باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر