کد خبر: 920698
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در آپارتمان مجردی‌اش در یکی از خیابان‌های غربی تهران به طرز مرموزی با اصابت ضربه چاقو به قتل رسید.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۲۳:۳۰ نیمه‌شب دوشنبه ۱۵‌مردادماه امسال مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان با قاضی سید سجاد منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تماس گرفتند و اعلام کردند جسد مرد میانسالی را که به طرز مشکوکی در آپارتمان محل زندگی‌اش فوت کرده است کشف کرده‌اند. مأموران همچنین گفتند ساکنان ساختمان مسکونی در شهرک صدرا حوالی میدان المپیک پس از استشمام بوی بدی از داخل آپارتمان مرد میانسال موضوع را به اداره پلیس اطلاع داده‌اند که پس از آن مأموران همراه نیرو‌های آتش‌نشانی در آپارتمان را تخریب کردند و در اتاق خواب با جسد مرد میانسال روبه‌رو شده‌اند.
بدین ترتیب بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند. تیم جنایی در اتاق خواب آپارتمان مسکونی که در طبقه اول ساختمان بود با جسد مرد ۶۳‌ساله‌ای روبه‌رو شدند که معاینات اولیه پزشکی قانونی در محل حکایت از این داشت ۳۶ تا ۴۸ ساعت از مرگ وی گذشته است که به دلیل گرمای زیاد دچار فساد نعشی شده است.
مأموران در بررسی‌های بعدی جسد متوجه زخمی روی قفسه سینه چپ مرد میانسال شدند که نشان می‌داد وی از سوی فرد یا افرادی با اصابت ضربه چاقو به قلبش به قتل رسیده است.
تحقیقات تیم جنایی نشان داد مقتول که دکترای مدیریت بازرگانی داشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به عنوان استادیار تدریس می‌کرده است. همچنین مشخص شد وی مدتی است این خانه را اجاره کرده و به صورت مجردی زندگی می‌کرده‌است.
مأموران در بررسی‌های بعدی متوجه به هم ریختگی لوازم زندگی مقتول شدند که احتمال می‌رفت قاتل یا قاتلان پس از حادثه دست به سرقت اموال مقتول زده و از محل گریخته‌اند.
یکی از همسایه‌ها که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده بود، گفت: مقتول مدتی است این آپارتمان را اجاره کرده و همسایه ما بود. او به گفته خودش استاد دانشگاه بود و زن و بچه‌ای هم نداشت. او هر روز به محل کارش می‌رفت و شب‌ها هم معمولاً به خانه‌اش بر می‌گشت. مدتی است افرادی به خانه‌اش رفت و آمد دارند که به گفته خودش بیشتر آن‌ها شاگردان کلاسش بودند. در این اواخر رفت و آمد به خانه او بیشتر شد، اما کسی به این رفت و آمد‌ها اعتراضی نداشت. یکی، دو روز بود از استاد دانشگاه خبری نبود و ما فکر می‌کردیم او به مسافرت رفته‌است یا اینکه مواقعی رفت و آمد دارد که ما او را نمی‌بینیم تا اینکه از عصر امروز بوی بدی داخل ساختمان به مشام همسایه‌ها رسید. هر ساعت که می‌گذشت بوی بد بیشتر می‌شد تا اینکه شب برای همه ساکنان ساختمان غیر قابل تحمل شد. به همین دلیل همراه همسایه‌ها برای پیدا کردن منبع بوی بد جست‌وجو کردیم و به در خانه مقتول رسیدیم و متوجه شدیم بوی بد از خانه او منتشر می‌شود. بلافاصله موضوع را به اداره پلیس خبر دادیم که لحظاتی بعد مأموران کلانتری در محل حاضر شدند و با استشمام بوی بد از نیرو‌های آتش‌نشانی کمک خواستند و پس از تخریب در با جسد استاد دانشگاه روبه‌رو شدیم.
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل یا عاملان قتل استاد دانشگاه و روشن شدن زوایای پنهان این حادثه آغاز کردند. همچنین قاضی منافی‌آذر به مأموران پلیس دستور داد تا خانواده و اولیای‌دم مقتول را برای انجام تحقیقات شناسایی کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سیدعباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
3
من از اهالی همون شهرک هستم ، بنا به اظهار بعضی همسایه ها اون آپارتمان محل کار مقتول بوده نه خانه مجردی ایشون
روزهایی که تا دیر وقت کار داشتن همونجا میموندن ، امیدوارم با تحقیق و اصلاح خبر در کار خطیر خبر رسانی روسفید و سربلندتر باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
2
ای کاش اول به حقیقت اینکه خانه ی مجردی اش و یا اینکه محل کارش بود می رسیدید و بعد قضاوت می کردید
ناشناس
|
France
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
2
ترا خدا با ابروي مردم اينگونه رفتار نكنيد
مرد مثل اين ادم من نديده بودم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
4
فردا ساعت نه صبح از غسالخانه بهشت زهرا به منزل ابدی خود تشییع خواهند شد، روحشان شاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
کی بوده اون بنده خدا که توی شهرک صدرا اون اطفاق واسش افتاده!؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار