کد خبر: 920971
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
فرمانده لشکر زرهی هشت نجف اشرف:
شهید محسن حججی از پاسداران لشکر زرهی 8 نجف اشرف 16 مرداد سال 96 در عملیات مستشاری در سوریه توسط نیروهای داعش دستگیر و به درجه رفیع شهادت نائل شد و در روز 18 مرداد پس از بازپس گیری بخشی از مناطق تحت تصرف تروریست ها بدن بی سرو مطهر اوتوسط سپاه اسلام، به ایران بازگشت و پس از تشییع در مشهد، تهران و اصفهان در دوم مهرماه در گلزار شهدای نجف آباد به خاک سپرده شد..

      به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، فرمانده لشکر 8 نجف اشرف در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار  با بیان اینکه خبرنگارن  با قلم خود در افکار عموم تاثیرمی گذارند وحقایق را می نگارند ، اظهار داشت :شهید  عزیزمحسن حججی با خون خود دربر افکار مردم جهان تاثیر عمیق و فراموش نشدنی فرهنگ استقامت وشیعه بودن وتبعیت از فرامین اسلام ورهبری را به مردم آزاده جهان به اثبات رساند .

سرهنگ پاسدار سیف الله رشید زاده بااشاره به 18 مرداد، سالروز شهادت محسن حججی گفت: تلاش کرده ایم تا این روز به عنوان روز ملی بزرگداشت شهدای مدافع حرم' در تقویم رسمی کشور نامگذاری شود و در حال پیگیری این مساله از طریق مسوولان استانی هستیم.

وی ابراز نمود : مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم و اولین سالروز شهادت حججی، امسال روز 18 مرداد با حضور شخصیت های کشوری و لشکری استانی و کشوری در گلستان شهدای نجف آباد برگزار شد.

فرمانده لشکر 8 نجف اشرف با بیان اینکه این مراسم روز پنجشنبه برگزار شد، افزود: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان از مبلغان کشور و حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای انقلاب فرهنگی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت از برنامه های این مراسم بود..

سرهنگ رشیدزاده گفت: همچنین روز جمعه 19 مرداد مراسم دعای ندبه با سخنرانی آیت الله سیدابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری در جوار مزار این شهید برگزار و بصورت زنده نیز از شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

فرمانده لشکر 8 نجف اشرف با اشاره به احتمال حضور علاقه مندان این شهید از سایر شهرهای کشور گفت: تمهیدات لازم برای حضور و اسکان این افراد با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد تدارک دیده شد.

سرهنگ رشیدزاده با اشاره به خاکسپاری شهید حججی در روز دوم مهر اضافه کرد: البته مراسم سالگرد شهید حججی روز دوم مهر نیز برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد :این لشکر تاکنون 11 شهید مدافع حرم تقدیم راه اسلام کرده است  ولشکر 8 نجف اشرف از لشکرهای زرهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در سال های دفاع مقدس نقش کلیدی داشت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار