کد خبر: 920980
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
با هدف ارتقاي فرهنگ ايمني شهروندان
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان از برگزاري مانور "آموزشي عملياتي " هر هفته روزهاي يكشنبه در مناطق 15گانه شهر اصفهان و به منظور آشنايي شهروندان با اصول و موارد ايمني خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، محسن گلابي افزود: سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري در نظر دارد مانورهاي "آموزش عملياتي" مختلفي را به منظور آشنايي شهروندان با اصول و موارد ايمني از جمله تخليه اضطراري در ساختمان هاي بلند مرتبه در زمان حريق و حوادث احتمالي، حريق هاي آشپزخانه اي، كار با انواع خاموش كننده هاي دستي و ... را به صورت تئوري و عملي هر هفته در يكي از مناطق 15گانه شهر اصفهان برگزار كند.

وي با اشاره به اين كه مانور آموزش عملياتي در زمينه اطفا حريق، نجات از سطح و ارتفاع و داخل ساختمان هم در اين مانورها پيش بيني شده است، اظهار داشت: اطفا حريق سليندر گاز در ساختمان هاي بلند مرتبه و نجات مصدوم از ارتفاع از ديگر مواردي است كه در اين مانور به شهروندان آموزش داده مي شود. 

گلابي در ادامه تصريح كرد: با توجه به اینکه مانور آموزش عملياتي در مناطق مختلف برگزار مي شود شهروندان مي توانند از آمادگی لازم برای مواجهه با حوادث احتمالی برخوردار شوند و فرهنگ ايمني آنان ارتقا مي يابد. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر