کد خبر: 920992
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
گزارش "جوان آنلاین " از تیم هایی که در اندیشه صدرنشینی در لیگ هستند
هفته سوم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار در شهرهای مخلتف ایران برگزار شد که سایپا برابر ذوب آهن در ورزشگاه شهید دستگردی به تساوی صفر بر صفر رسید، در حساس ترین دیدار استقلال خوزستان با پرسپولیس با حواشی زیاد به تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. در قائمشهر تیم فوتبال نساجی مازندران و پارس جنوبی جم هم با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

 سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : هفته سوم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار در شهرهای مخلتف ایران برگزار شد که سایپا برابر ذوب آهن در ورزشگاه شهید دستگردی به تساوی صفر بر صفر رسید، در حساس ترین دیدار استقلال خوزستان با پرسپولیس با حواشی زیاد به تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. در قائمشهر تیم فوتبال نساجی مازندران و پارس جنوبی جم هم با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

اما امروز در روز دوم از دیدارهای هفته سوم ۵ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که در مهمترین دیدار تراکتورسازی میزبان تیم استقلال است. پدیده در مشهد پذیرای تیم صنعت نفت است. نفت مسجدسلیمان هم به مصاف فولاد خوزستان می رود. در اصفهان شاگردان امیر قلعه نوعی با پیکان دیدار می کنند. بازی عقب افتاده گسترش فولاد - سپیدورد رشت هم در تبریز برگزار می شود.

در اولین بازی گسترش فولاد و سپید رود از ساعت ۱۸ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با قضاوت سیدرضا مهدی برگزار  خواهد شد. این بازی که قرار بود دیروز برگزار شود ، به دلیل سفر دیرهنگام سپیدرود به تبریز به امروز موکول شد . به نظر می رسد با توجه به نتایجی که سپید رود گرفته این آخرین فرصت خداداد عزیزی در سپیدرود است. هر چند قرارداد خداداد عزیزی با رشتی ها ۳ ساله است اما شنیده ها حاکی از آن است که دیروز با توجه به مشکلات مالی و حواشی پیش آمده وی شفاها استعفای خود را به گوش مسئولان رسانده و حتی استعفای کتبی اش را هم نوشته بود که با مشورت دوستانش پاره کرده است و همه چیز را به نتیجه بازی امروز موکول کرده است . خداداد اگر می‌خواهد اولین مربی مستعفی لیگ هجدهم نباشد باید حداقل از بازی امروز یک امتیاز کسب کند . سپیدرود در حال حاضر بدون امتیاز در انتهای جدول ،با ۹ گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی مسابقات را هم در اختیار دارد.

در دومین دیدار از ساعت ۲۰ پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع)‏ پذیرای تیم صنعت نفت است. پدیده با هدایت گل محمدی در هفته نخست در خانه مغلوب پرسپولیس شد اما در بازی دوم توانست استقلال خوزستان را در اهواز شکست دهد و حالا با یک برد و یک باخت بدنبال کسب اولین ۳ امتیاز دیدار خانگی است. در مقابل صنعت نفت هم با مربی پرتغالی اش دو مساوی کسب کرده است و نشان داده تیم دست و پا بسته ای نیست. این بازی با قضاوت کوپال ناظمی برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدار شاگردان ویسی در نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی پذیرای تیم فولاد خوزستان است. دربی که به نظر می رسد بیشتر تقابل ویسی و پور موسوی باشد.  فولاد خوزستان با هدایت پورموسوی هفته گذشته برابر پرسپولیس شکست خورد . این دیدار با قضاوت کرمانشاهی برگزار می شود.

دیدار همزمان دیگر بین سپاهان و پیکان برگزار می شود. دو تیمی که با ۴ امتیاز در تعقیب پرسپولیس هستند و کسب ۳ امتیاز این بازی می تواند پرسپولیس را از صدرجدول پایین بکشد. شرایط هر دوم تیم در جدول ، مساوی است و فقط سپاهان به لطف ۶ گلی گه به سپید رود زد ، در جایگاه بالاتری برخوردار است. بی شک تقابل قلعه نوعی و مجید جلالی دیدنی خواهد بود. این دیدار در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت علی صفایی برگزار خواهد شد.

اما در مهمترین ترین بازی امروز تراکتورسازی در خانه پذیرای تیم استقلال است. تراکتوری ها که با مالک متمول خود که چند خرید چند ده میلیاردی داشتند سعی دارند مدعی قهرمانی باشند تا هواردان را راضی نگه دارند، از همین رو قطعا بازی امروز از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود . در حال حاضر هر دو  تیم علی رغم اینکه از مربیان خارجی بهره می برند اما  فقط صاحب دو تساوی شده اند و بدنبال اولین برد در لیگ هجدهم هستند. بی شک حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان تیم ملی ، حساست خاصی را در بازی امروز بوجود خواهد آورد . این بازی با قضاوت مهدی سیدعلی برگزار خواهد شد.

اما پیش از این در روز نخست هفته سوم ۳ دیدار برگزار شد که پرسپولیس صدرنشین برابر استقلال خوزستان به تساوی رسید .دیداری که با حواشی زیادی همراه بود. از همان ابتدا سنگ پرانی تعدای اهوازی باعث شد تا بازی با تاخیر بسیاری شروع شود. موضوعی که بارها و بارها ، داور را مجبور به متوقف کردن بازی کرد. حتی در وسط نیمه هواداران با پرتاب سنگ حسابی از خجالت هم درآمدند تا آنجا که نیروی های امنیتی هم نتوانستند کنترل ورزشگاه را در دست بگیرند. گرمای هوا که روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته بود ، نگذاشت تا تیم ها نمایش خوبی داشته باشند. در کل بازی فقط شوت محکم علیپور به تیرک دروازه حریف  مهمترین صحنه بازی را رقم زد. این دیدار در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دیگر دیدار سایپا در خانه برابر ذوب آهن متوقف شد . در این بازی هر دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای داشتند اما هیچ کدام به گل تبدیل نشد تا درنهایت این بازی بدون گل به پایان برسد.

دو تیم نساجی مازندران و پارس‌جنوبی‌جم هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.این بازی که در ورزشگاه خانگی نساجی برگزار شد محمد عباس‌زاده از روی نقطه پنالتی برای نساجی گل زنی کرد و صالحی دقیقه ۵۲ برای پارس جنوبی گلزنی که تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار