کد خبر: 921063
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر تغییر در تیم اقتصادی دولت دوازدهم گفت: تیم اقتصادی دولت باید متشکل از افراد انقلابی و جهادی باشد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه شهرکرد افزود: جمهوری اسلامی ایران و انقلاب یک نعمت است و این نظام امروز نیازمند مسئولان و انسان های کارآمد است.
وی تصریح کرد: امروز اقتصاد کشور نیازمند مدیران انقلابی، جهادی و اثرگذار است و رئیس جمهوری نیز باید به دنبال تغییر و تقویت تیم اقتصادی باشد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: مقام معظم رهبری از چندین سال پیش در خصوص جنگ اقتصادی دشمن هشدار داده بودند و بر اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی برای مقابله با توطئه اقتصادی دشمن تاکید داشتند.
نکونام با بیان اقتصاد مقاومتی هنوز به صورت کامل اجرایی نشده است، افزود: برای مقابله با تهدیدات دشمن در شرایط کنونی، باید اقتصاد مقاومتی به صورت جدی و کامل در کشور اجرایی شود.
وی با بیان اینکه در تمامی دوره ها، کشور با توطئه دشمن مواجه بوده است و اکنون جنگ دشمن، اقتصادی است، گفت: با ناکارآمدی اقتصادی نمی توان کشور را اداره کرد و باید پایه های اقتصادی نظام را مستحکم کرد.
به گفته وی، در شرایط کنونی برای رفع مشکلات اقتصادی، مسئولان باید تصمیم انقلابی و جهادی بگیرند و از نیروهای کارآمد و اثرگذار در بخش اقتصادی استفاده کنند.
نکونام افزود: مسئولان در این زمینه صداقت گفتار را به صداقت در عمل تبدیل کنند و دستگاههای اجرایی و مسئولان به دنبال رفع جدی مشکلات مردم باشند.
به گفته وی، رفع دغدغه و مشکلات اقتصادی مردم از مطالبه های مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، علما و همه دلسوزان انقلاب است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری به اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه (ع) اشاره و تاکید کرد: ازدواج آسمانی این دو بزرگوار به سادگی برگزار شد و بهترین الگو برای جوانان هستند.
به گفته وی، در برخی ازدواج ها تجمل گرایی جای سادگی را گرفته است و این باعث می شود زندگی جوانان دچار مشکل شود.
خطیب جمعه شهرکرد افزود: متاسفانه در برخی از عروسی ها افراد دچار معصیت و گناه می شوند که در این زمینه خانواده ها هوشیار باشند.
وی به روز آخر ماه ذی القعده سالروز شهادت امام جواد علیه السلام اشاره کرد و گفت: آن امام بزرگوار در طول حیات خویش خدمات ارزنده ای برای اسلام داشتند.
نکونام تصریح کرد: تمامی ائمه اطهار (ع) آیات خداوند هستند و امام جواد (ع) آیه ای از آیات خداوند بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر