کد خبر: 921098
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
مدیر کل زندانهای استان اصفهان :
مدیر کل زندانهای استان اصفهان گفت :هدف زندانبانی علاوه بر نگهداری زندانی و حفظ امنیت، اصلاح و تربیت مجرمان است و در این عرصه با توجه به سرمایه ای که نظام برای این مهم صرف کرده است، باید با تلاش و کار مضاعف، انتظارات و اهداف ترسیمی را متحقق ساخت

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،گرجی زاده مدیر کل در جمع فرماندهان واحد های یگان حفاظت زندان ها از تلاش ها و زحمات پرسنل این یگان قدردانی کرد.

وی گفت: تلاش ها و زحمات انجام گرفته در زندانها در زمینه های مختلف مرهون مرهون زحمات و ایجاد نظم و امنیتی است که نیروهای یگان حفاظت ایجاد و پیگیری کرده اند.مدیر کل زندانهای استان در ادامه بر تقویت و توسعه امنیت در زندانها تاکید کرد و گفت: افزایش امنیت نیازمند هوشیاری و هوشمندی تمامی پرسنل مخصوصا نیروهای یگان بوده که تلاش شبانه روزی رامی طلبد.

گرجی زاده امنیت و سلامت را دومقوله مهم در جوامع و‌مخصوصا زندانها برشمرد و اظهار امیدواری کرد،با برنامه ریزی و تدوین برنامه های مختلف در زمینه های فرهنگی نظامی و….فرماندهان خوبی در عرصه تامین امنیت باشیم.

مدیرکل زندانهای استان در ادامه سخنانش به نقشه های شوم دشمنان در تمامی عرصه ها اشاره کرد و گفت:به لطف خداوند امروز کشور ما از امن ترین و باثبات ترین کشوری است که می‌تواند در منطقه و خاورمیانه حرف اول را بزند و این حاصل تلاش های نیروهای مسلح است.

وی بر پیگیری مسائل و مشکلات نیروهای زیر مجموعه و‌مخصوصا نیروی وظیفه تاکید کرد و خواستار توجه جدی به امورات آنان شد.

گرجی زاده:از مسئولیت بعنوان امانتی برای تقرب الهی وبار سنگین و سخت یاد کرد واذعان داشت : پذیرش  و انجام مسئولیتها را چنانچه برای رضای خدا، انجام تکلیف و خدمت به جامعه و مردم باشد را عبادت دانست وعمل به مسئولیت  چناچه با دیانت و خدامحوری ولایت مداری همراه باشد، عبادت است.

 وی افزود: هدف زندانبانی علاوه بر نگهداری زندانی و حفظ امنیت، اصلاح و تربیت مجرمان است و در این عرصه با توجه به سرمایه ای که نظام برای این مهم صرف کرده است، باید با تلاش و کار مضاعف، انتظارات و اهداف ترسیمی را متحقق ساخت  .

درادامه این همایش یک روزه فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان با اشاره به نظم و انضباط و اقتدار لازم در زندان، تربیت نیرو های متخصص در زندان با عنوان پلیس زندان را از جمله اقدامات صورت گرفته جهت تامین این مهم عنوان نمود تابتوانیم بادر اختیار داشتن نیروهای آموزش دیده اقدامات تامینی و تربیتی را به نحو احسن انجام دهیم .

سرهنگ شیخی در ادامه تسریع کرد: نظم و انضباط دوعامل توسعه سازمانی است و رعایت اصول اخلاقی از مهمترین بسترهای لازم جهت بوجود آمدن نظم و انضباط می باشد و در زندان این نظم و انضباط با اخلاق کاری گره خورده است ویگان حفاظت زندان و مامورین به عنوان نمایندگان این سازمان می توانند الگوی مناسبی برای زندانیان یا سربازان باشند و با تعصب سازمانی وشناخت تکالیف سازمانی علاوه بر انضباط اخلاق کاری را سرلوحه خود قرار دهند.

این همایش با هدف ارتقا آموزش و آگاهی فرماندهان واحد‌های حفاظت برگزار شد، وامینی معاون اداری مالی ومهتری معاونت سلامت و اصلاح و تربیت پیرامون هوشیاری ،رعایت نظم و انضباط ،صرفه جویی در هزینه ها،توجه به رفاه و برنامه های فرهنگی وموضوعات مهم دیگری در خصوص ارتقا امنیت مباحثی را مطرح نمودنند.

دراین پایان این همایش حاضرین درباره برخی مشکلات و هماهنگی های لازم به بحث وتبادل نظرپرداختند وهمچنین به فرماندهان واحد های حفاظت زندانهای استان از سوی مدیر کل و معاونین لوح تقدیراهداشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر