کد خبر: 921174
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان از احتمال تعيين يك روز در هفته به منظور اجراي طرح ممنوعيت تردد خودروهاي تك سرنشين در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،شهرداري اصفهان، با بيان اين كه اين طرح در دست بررسي است و پس از اخذ نظرات كارشناسي و مصوبات لازم اجرا خواهد شد، افزود: البته در اجراي چنين طرحي بيش از هر چيز به مشاركت مردم و فرهنگسازي نياز است چراكه بدون مشاركت مردم اين طرح به نتيجه نخواهد رسيد.

دكتر قدرت الله نوروزي تأكيد كرد: اميدواريم قبل از همه اين ها، تك تك ما به استقبال چنين طرحي برويم تا بتوانيم مسأله ترافيك و آلودگي هوا را حل كنيم و اميدوارم مردم توجه ويژه اي به اين طرح داشته باشند. 

وي در ادامه با اشاره به برگزاري نود و هفتمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در مشهد مقدس گفت: ارايه بهترين پيشنهاد به دولت و مجلس براي توسعه درآمدهاي پايدار شهري از محورهاي اين نشست بود.

شهردار اصفهان ادامه داد: اين نشست نتايج خوب و ارزشمندي به همراه داشت. اميدوارم با حمايت دولت و مجلس، فضايي ايجاد شود تا با اصلاح قوانين و وضع مقررات جديد، شهرداري ها بتوانند به سوي درآمدهاي پايدار حركت كنند چراكه در حال حاضر به دليل ركود در بخش ساخت و ساز، درآمد شهرداري ها در وضعيت مناسبي نيست از اين رو شهرداري ها بايد به سمت ايجاد درآمدهاي پايدار حركت كنند تا بتوانند كيفيت خدمت رساني به مردم را افزايش دهند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار