کد خبر: 921380
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس:
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل – میانه از اوایل سال آینده آغاز می‌شود و در طول سه سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، صدیف بدری در آستانه روز خبرنگار در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به نامطلوب بودن حوزه مسکن گفت: دولت عملکرد قابل توجهی در حوزه مسکن ندارد بطوریکه در بحث مسکن اجتماعی فقط به آمارهای کمیته امداد و سازمان بهزیستی متکی به نظر می رسد نیاز است در این زمینه دولت اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا دغدغه و نگرانی بسیاری از جمعیت کشور در این حوزه برطرف شود.

 نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه بحث بافت‌های فرسوده نیز به شکل مناسب ساماندهی نشده است، یادآور شد: هرچند به نظر می رسد شهرداریها به حوزه ورود مناسبی داشته اند ولی جلسات برگزار شده در ستاد بازآفرینی شهری با حضور مسئولین عملکرد مورد انتظار را نداشته است.

به گفته بدری سوء‌مدیریت و بی‌خیالی برخی از مدیران دولتی و ارائه برنامه‌های نه چندان مناسب زمینه‌ساز تلاطم شدید در بازار ارز، سکه و مسکن را به همراه داشته است بطوریکه اغلب  مردم و تولیدکنندگان با مشکلات اساسی روبرو هستند. وی اظهار کرد: ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل از اوایل سال آینده آغاز می‌شود که این امر می‌تواند شور و نشاط در بین مردم ایجاد کند.

نماینده مردم اردبیل در ادامه با اشاره به وضعیت راه آهن اردبیل افزود: اعتبار راه آهن اردبیل 18 برابر افزایش یافته است بطوریکه در سال جاری  هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص یافته داده شده است و قرار است هفت هزار و 500 میلیارد ریال فاینانس داخلی نیز برای آن اختصاص یابد.

بدری از تسهیل عملیات پروژه پل شیشه‌ای هیر خبر داد و گفت: طبق وعده سرمایه‌گذار این پروژه پایان شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد که می‌تواند تحول عظیمی در بخش گردشگری ایجاد کند. بدری بیان کرد: دو مجموعه گردشگری در سردابه و سرعین راه‌اندازی می‌شود که مطالعات این پروژه‌ها انجام شده و مجوز نیز به زودی ارائه می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر