کد خبر: 921568
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: برای جذب گردشگری و معرفی ظرفیت‌های استان تعاملات و روابط اقتصادی اردبیل با وان ترکیه گسترش می یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهمن حسین‌زاده در دیدار با مدیران بخش گردشگری و بازرگانی استان وان ترکیه اظهار داشت: برای جذب گردشگری و معرفی ظرفیت‌های استان تعاملات و روابط اقتصادی اردبیل با وان ترکیه گسترش می یابد.

وی افزود: توسعه بخش‌های مختلف استان نیازمند گسترش تعاملات و روابط با سایر کشورها به خصوص کشورهای همسایه است که در این زمینه در طول چندین سال اخیر برنامه‌ای مناسبی تدوین شده و یکی از اقدامات انجام یافته برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های گردشگری استان در کشورهای خارجی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: امید می‌رود با ایجاد بسترها و امکانات لازم شرایط مناسبی در استان فراهم شود تا بتوانیم زمینه توسعه بخش های مختلف استان در حوزه‌های مختلف را فراهم کرده و در بخش صادرات نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

حسین‌زاده تصریح کرد: توسعه روابط اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، کشاورزی و گردشگری بی‌شک با توسعه روابط با کشورهای همجوار تحقق خواهد یافت که در این زمینه شرایط مطلوبی داریم و انتظار می‌رود در زمینه افزایش مبادلات با کشورهای همسایه بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اهمیت معرفی جاذبه‌های بی‌نظیر استان در بسیاری از حوزه‌ها نیز اظهار کرد: آمادگی کامل برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حال حاضر وجود دارد و تمام تلاش و اهتمام ما بر این است که بتوانیم در راستای توسعه بخش گردشگری اقدامات مناسبی انجام دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر