کد خبر: 921717
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هدف دشمنان و قدرت‌های خارجی از این جنگ روانی و اقتصادی، تجزیه کشور و از بین بردن اهداف انقلاب و انتقام از مردم ایران است.

رحیم شهرتی‌فر در نشست شورای اداری شهرستان تبریز با اشاره به شرایط روز جامعه اظهار داشت: برای عبور به‌سلامت از وضع موجود دولت تدبیر و امید مدبرانه با روش‌های عقلایی وضعیت جامعه شرایط را به وضع مطلوب سوق می‌داد و از نظر اقتصادی تورم کنترل و امید احیا و از نکته نظر روابط بین‌المللی به‌خوبی پیش رفته و ایران هراسی به تعاملات مثبت تبدیل‌ شده بود.

وی افزود: اما همین موفقیت‌ها موجب شد تا در صحنه بین‌المللی و دشمنان داخلی و در رأس آنها ضد انقلابیون زخم‌خورده دست‌به‌دست هم دادند تا از پیشرفت مسیر و شرایطی که موجب بهبود شرایط می‌شد، جلوگیری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به موضوع برجام و موفقیت‌های آن، اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند تا مردم را ناامید کنند و اعتماد مردم را به سمت بی‌اعتمادی سوق دهند.

وی با اشاره به موضوعات و مشکلات اقتصادی در کشور، بیان کرد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و از آن مهم‌تر امروز جنگ بین امید و ناامیدی و جنگ بین اقتدار و ضعف است.

شهرتی‌فر، ادامه داد: در چنین وضعیتی باید در مقابل ناامیدی برنامه‌ریزی کرده و در کنار دولت جمهوری اسلامی خط‌مشی همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها و نهادها باید برای نشان دادن اقتدار و پیروزی امید در مقابل ناامیدی باشد، البته این معنای نبود مشکلات داخلی نیست.

وی خاطرنشان کرد: هرکسی وظیفه‌ای دارد و باید با عملکرد مناسب خود اعتماد جامع را نسبت به سیستم بیشتر کرده و برای آگاه‌سازی جامعه تلاش کند، تا همه بدانند که هدف دشمنان و قدرت‌های خارجی از این جنگ روانی و اقتصادی، تجزیه کشور و از بین بردن اهداف انقلاب و انتقام از مردم ایران است که از 40 سال گذشته به دنبال انتقام‌گیری هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: نارضایتی‌های موجود در جامعه متوجه یک فرد نیست، بلکه هر فردی حتی یک کارمند می‌تواند با عملکردی نامناسب ناامیدی را در جامعه پمپاژ کند، برای احیای اعتماد جامعه باید با عملکرد خودمان فرآیندها را تغییر بدهیم.

وی تأکید کرد: زمانی‌که از میز خدمت در دستگاه‌ها سخن می‌گوییم به معنای این نیست که در ابتدای راه به ارباب‌رجوع بگوییم «نه»، بلکه هدف از میز خدمت راهنمایی صحیح و دقیق ارباب‌رجوع است.

شهرتی‌فر بیان کرد: شعاری که امروز باید در جامع مطرح کرده و به دنبال آن باشیم، شعار دوباره با مردم است چراکه با پشتیبانی مردم همه مشکلات حل می‌شود.

وی ادامه داد: وظیفه ما شنیدن انتقادات و نارضایتی‌های مردم بوده و باید بر اساس این موضوع برای رفع نارضایتی‌ها و جلب اعتماد مردم برنامه‌ریزی و تلاش کنیم، چراکه به خاطر این مردم پشت میز نشسته‌ایم و باید از اعتماد مردم مراقبت کنیم.

شهرتی‌فر با اشاره به کنترل اعتراضات دی‌ماه سال گذشته گفت: آن روزها مردم تبریز به دلیل بالا بودن سطح آگاهی با حرکات موجود همکاری نکردند و این جای تقدیر و قدردانی دارد.

در پایان این نشست  در حکمی از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی، بابک رضی‌منش به عنوان معاون عمرانی فرمانداری تبریز منصوب و از تلاش‌های  احمد اسدی قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر