کد خبر: 921721
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اهدا شد
۸۵۰ کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج در سال جاری با هزینه‌ای بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نوعروسان و فرزندان پسر مددجویان کمیته امداد اصفهان اهدا شد

    به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مدیرکل کمیته امداد اصفهان در سالروز ازدواج مبارک امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)، گزارشی از پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تبریک سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرای مرضیه (س) به همه مردم مؤمن و نیکوکار اصفهان، گفت: تسهیل در ازدواج نیازمندان تحت حمایت از برنامه‌های مهم و اولویت‌های این نهاد در همه سال‌های فعالیت خود بوده است.

    متین پور ازدواج را سنت حسنه پیامبر اکرم (ص) بیان کرد و گفت: کمک به این امر خجسته علاوه بر اجر معنوی و ثواب اخروی، گامی در جهت ریشه‌کنی فقر و خودکفایی جامعه تحت حمایت این نهاد است.

    وی میزان کمک این نهاد درزمینهٔ ازدواج نیازمندان را در ماه‌های سپری‌شده از سال جاری بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ در قالب بیش از ۸۵۰ کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان مددجویان در شرف ازدواج پرداخت شد.

    مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه منابع لازم برای پرداخت این کمک‌هزینه از محل اعتبارات دولتی و همچنین کمک‌های مردم شریف اصفهان تأمین‌شده است، گفت: با وضعیت اقتصادی کنونی و در شرایطی که قیمت کالا‌ها و خدمات مربوط به ازدواج افزایش‌یافته است برای کمک مؤثر به خانواده‌های نیازمندان و حفظ عزت و آبروی نوعروسان تحت حمایت این نهاد به مشارکت بیشتر مردم خیر و فداکار اصفهان نیازمند هستیم.

    متین پور با اشاره به فراهم شدن امکان پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی توسط کمیته امداد اصفهان، گفت: مردم عزیز استان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* از تلفن همراه، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از همه خطوط ارتباطی، عضویت در سامانه پیامکی صدقه روزانه به شماره ۸۸۷۷ و همچنین مراجعه به تارنمای اینترنتی www.isfahan.emdad.ir کمک‌های خود را به دست نیازمندان همشهری خود برسانند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار