کد خبر: 921723
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجاگفت : امروز دشمن با فشارهای اقتصادی، فشار عملی و فشار روانی درصدد تعبیر خواب آشفته خود است و می خواهد با کشاندن مردم به خیابان ها نسل جدید انقلاب را در مقابل نظام قرار دهد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،جت الاسلام سید علیرضا ادیانی در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته نسبت به ما از تجهیزات و ابزارهای به روزتری برخوردار است، گفت: اما فرق اساسی بین نیروی انتظامی با پلیس دیگر کشورها مجاهدت در راه خداست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه تصریح کرد: پلیس در نظام جمهوری اسلامی برای خدا کار می کند و همیشه در صدد این است که عنایت خدا را برای خودش جلب کند.

وی افزود: زمانی که رزمندگان اسلام موفق شدند، دشمن را از خرمشهر بیرون برانند، امام خمینی (ره) در آن پیام تاریخی خود فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، امروز هم به طور قطع اگر نیروی انتظامی در راه خدا قدم بردارد مشمول عنایت حضرت حق خواهد شد و توفیقاتی که نصیب این نیرو شده، جای تقدیر و سپاس فراوان دارد.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه پلیس در تراز نظام جمهوری اسلامی، جز برای خدا نمی اندیشد و جز برای خدا عمل نمی کند، تصریح کرد: بازگشت به خدا، ایمان و عمل صالح باید همواره در برنامه کاری ماموران نیروی انتظامی قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی، ولایتمداری را ویژگی بارز نیروی انتظامی بیان کرد و افزود: در میان ویژگی های مهم اخلاقی، ارزشی، فکری و معنوی پلیس جمهوری اسلامی ایران، ویژگی ولایتمداری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خطاب به نیروهای انتظامی گفت: شما باید افتخار کنید و به خود ببالید که مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان اعلام کردند، قوه قضائیه را من مدیریت نمی کنم ولی مسئولیت نیروهای مسلح با من است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از علاقه قلبی رهبر معظم انقلاب نسبت به نیروهای مسلح خبر داد و اظهار داشت: ایشان از عمق وجودشان فرزندان خود در نیروهای مسلح را دوست دارند و به هیچ کس اجازه بدگویی نسبت به آنها را نمی دهند.

وی به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص جایگاه نیروی انتظامی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: ایشان در هنگام انتصاب من به عنوان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا فرمودند شما را به جای مهمی فرستادم و تاکید کردند که آنجا مهم است.

حجت الاسلام ادیانی، نیروی انتظامی را در خط مقدم مقابله با توطئه های دشمن دانست و اضافه کرد: امروز دشمن با فشارهای اقتصادی، فشار عملی و فشار روانی درصدد تعبیر خواب آشفته خود است و می خواهد با کشاندن مردم به خیابان ها نسل جدید انقلاب را در مقابل نظام قرار دهد ولی همگان پاسخ محکم مقام معظم رهبری را دیدند که فرمودند: هیچ کس هیچ غلطی نمی تواند، بکند.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران با داشتن فرماندهان لایق و عناصر کارآمد، زبده، هوشیار و ولایی آماده حراست از مرزهای کشور و تامین امنیت مردم در جای جای میهن عزیزمان است.

وی افزود: البته نیروی انتظامی باید آمادگی خود را برای ارتقای امنیت اخلاقی، روانی،  اقتصادی و دیگر ابعاد امنیت افزایش داده و اقتدار خود را در مقابله با قانون شکنان و برهم زنندگان آرامش مردم نشان دهد همانطور که تاکنون نیز این طور بوده و مراتب خرسندی و رضایتمندی مقام معظم رهبری از این نیرو را فراهم کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار