کد خبر: 921832
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و قوه قضائیه باید اتهامات مطرح‌شده در جلسه استیضاح وزیر کار را بررسی و با متخلفان برخورد کنند.
عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اتهامات مطرح‌شده در جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس گفت: هرچقدر با افراد متخلف در هر جایگاهی که باشند با قاطعیت برخورد شود، نه تنها نظام آسیب نمی‌بیند بلکه انقلاب تقویت می‌شود و اعتماد عمومی بیشتر می‌شود. عضو هیئت رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: اتفاق تلخی که در جلسه استیضاح وزیر کار افتاد حاکی از دمل‌های چرکینی بود که در لایه‌های مدیریتی کشور وجود دارد و نمی‌شود آن را انکار کرد. من نماینده‌ای را می‌شناسم که مسئول دفتر خود را به شرکت‌های زیرمجموعه بیمه‌ای تحمیل کرده است. من نماینده‌ای را می‌شناسم که ده‌ها بار با لابیگری و وارد آوردن فشار به دنبال این است که مدیری را تحمیل کند تا رأی دوره بعدش را جمع کند. گودرزی خاطرنشان کرد: نماینده‌ای که از اوضاع و احوال کشور و وضعیت صندوق‌ها بی‌خبر باشد و به دنبال جمع کردن رأی خود مابه‌ازای تضعیف صندوق‌ها و شرکت‌ها و دستگاه‌ها باشد، لیاقت نمایندگی ندارد. وی افزود: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید اتهامات مطرح‌شده در جلسه استیضاح وزیر کار را در دستورکار خود قرار دهد و به طور جد آن را پیگیری کند و اگر افرادی متهم و باعث آبروریزی کل مجلس هستند، برخورد لازم با این افراد صورت گیرد که آبروی تمام مجلس که در رأس امور است فدای دنیاطلبی و منفعت‌طلبی یک عده خاص قرار نگیرد. عضو هیئت رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: قوه قضائیه نیز باید در ارتباط با این مسئله به تکلیف خود عمل کند. اگر اتهاماتی که مطرح شده صحت ندارد، باید با فردی که اتهام می‌زند برخورد شود و اگر صحت دارد باید با فرد متخلف برخورد لازم صورت گیرد. گودرزی خاطرنشان کرد: پاسخگویی مسئولان در حوزه رفتار و عملکردشان در دوره خدمت‌شان کمرنگ شده و افراد وقتی مسئولیت‌شان تمام می‌شود، تنها دیوان محاسبات است که هزینه‌های مالی دستگاه اجرایی را رصد و آن شخص را مؤاخذه می‌کند و سایر عملکرد‌ها را خیلی کم بررسی می‌کنند و مورد مؤاخذه قرار می‌دهند. وی در پایان گفت: فضا برای متخلفان باید به گونه‌ای محدود شود که اگر این افراد از خدای خود نمی‌ترسند به خاطر ترس از افکار عمومی دست به این تخلفات نزنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
با این روندی که مفاسدی در ارکان نظام شکل گرفته و در حال کسترش و عمیق تر شدن است...تا چند سال دیگر. بین مسیولان. ...رقایت. ..افتخار به قانون شکنی...برگزار کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار