کد خبر: 921862
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
معاون گردشگری میراث فرهنگی گفت: آزادسازی قیمت بلیت‌های هواپیمایی یکی از مواردی است که اتفاق افتاده و شاید در خود هواپیمایی 30 تا 40درصد بوده اما گاهی شاهد افزایش قیمت‌های حبابی هم هستیم.
جوان آنلاین: محمد محب خدایی در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش قیمت بلیت‌های هواپیمایی و برخی بلیت‌های میلیونی به مقصد مشهد مقدس اظهار کرد: ما باید بازار را کنترل کنیم، آزادسازی قیمت بلیت‌های هواپیمایی یکی از مواردی است که اتفاق افتاده و شاید در خود هواپیمایی ۳۰ تا ۴۰ درصد بوده، اما گاهی شاهد افزایش قیمت‌های حبابی هم هستیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌هایی را داشته‌ایم و امیدواریم طی چند روز آینده به کمک سازمان هواپیمایی کشوری بتوانیم برنامه مدونی برای کنترل قیمت‌ها داشته باشیم.

معاون گردشگری میراث فرهنگی درباه کاهش گردشگر ورودی تصریح کرد: از زمانی که نوسانات بازار شدت گرفت شاید یک مقدار کاهش گردشگری اروپایی داشتیم، اما آژانسی را سراغ دارم که با کاهش قیمت توانسته از خود اروپا در هین شرایط موجود ۲۰ تا ۳۰ درصد رشد ورودی داشته باشد.

محب‌خدایی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد رشد ۹۰ درصدی گردشگران ورودی از عراق و ۷۰ درصدی از آذربایجان هستیم، گفت: این گردشگران با اهداف زیارتی، سلامت و تجاری به ایران سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون رشد گردشگران افغانستانی با هدف تجاری به ۴۰ درصد رسیده است، اظهار کرد: ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با حضور در عراق و آذربایجان مردم این کشور‌ها را در بحث‌های درمانی، تجاری و زیارتی تشویق کنیم تا به ایران سفر کنند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
طرفداران روحانی چی میخواستند وچی شد !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار