کد خبر: 921974
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان:
سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند 9 نفره ای که با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به قدرت نمائی در فضای مجازی می کردند خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،سرهنگ محمد حسن اسماعیلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال انتشار فیلمی در شبکه اجتماعی اينستاگرام که در آن تعدادی از اراذل و اوباش با استفاده از سلاح گرم شکاري غير مجاز و غير متعارف اقدام به قدرت نمایی کرده موجبات نگراني شهروندان را سبب شده بودند موضوع به صورت ویژه و خاص در ستور کار ماموران پليس امنيت عمومي استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تحقیقات ویژه و گسترده ای انجام و در نهایت هویت اصلی این افراد شرور شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی 9نفر از افراد وعوامل اصلي دستگير وجهت اقدامات قانوني به مراجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ "اسماعيلي" اظهار داشت: يکي از اولويت هاي اصلي پليس امنيت عمومي استان اصفهان رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضاي مجازي است که عمدتاً اين افراد با انتشار تصاوير و فيلم هايي از اقدامات مجرمانه خود سعي در قدرت نمائي ، جلب توجه و اعلام وجود مي کنند ، که پليس با پايش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات فرصت عرض اندام را از آنان می گیرد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان خاطر نشان کرد:برخورد قاطع وقانوني با افراد هنجار شکن واراذل واوباش در سطح استان وشهر اصفهان از مطالبات جدي مردم است و ماموارن این پلیس خود را موظف ومکلف به اجراي قانون و تامين نظر مردم شهيد پرور اصفهان می داند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار