کد خبر: 921978
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
با احداث پارکینگ خیابان عسکریه اهالی این منطقه نفس راحتی می کشند
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پيشرفت 50 درصدي احداث پارکینگ مشارکتی در کنار بیمارستان عسکریه خبرداد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومي منطقه 10 شهرداري اصفهان مهندس  امامي اظهار كرد:احداث پارکینگ خیابان عسکریه به صورت مشارکتی با بیمارستان عسکریه در حال اجراست.

وی افزود: با توجه به ترافیک سنگین خیابان عسکریه همزمان با احداث پارکینگ طرح های ترافیکی در این خیابان اجرا می شود.وی افزود: مشارکت و احداث پارکینگ بیمارستان عسگریه با ظرفيت 220 خودرو  و احداث پارکینگ مقابل درمانگاه خیریه ام‌البنین به ترتیب با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۳۰ میلیارد ریال و ۱۰ میلیارد ریال از پروژه‌های اصلی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان محسوب می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه‌های این منطقه در سال جاری، ادامه داد: تکمیل احداث فرهنگسرای حصه و خانه کودک استاد همایی، پیاده‌روسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه و ساماندهی خیابان امامزاده ابراهیم و روشنایی پارک‌های سطح منطقه از جمله برنامه‌های این منطقه  در سال ۹۷ خواهد بود.

وی با اشاره به اصلاح هندسی خیابان‌های جی و خواجه عمید، اضافه کرد: بهینه‌سازی تالار هنر، ساماندهی پارک شهری لاله و پارک‌های محلی سطح منطقه و روشنایی پارک‌ها در سال جاری انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار