کد خبر: 922055
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: زمانی سؤالی اعلام وصول شد طبیعتا باید در صحن علنی مجلس مطرح شود، اما بنده به شخصه اعتقادم بر این است که امیدواریم طرح سؤال منجر به تعدیل شرایط شود.

جوان آنلاین: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به سؤال اقتصادی تعدادی از نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور اظهار داشت: به هر حال سؤال از رئیس‌جمهور حق همه نمایندگان است.

وی افزود: زمانی سؤالی اعلام وصول شد طبیعتا باید در صحن علنی مجلس مطرح شود، اما بنده به شخصه اعتقادم بر این است که امیدواریم طرح سؤال منجر به تعدیل شرایط شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: طرفین باید کاری کنند که طرح سؤال التهاب بیشتری در حوزه اقتصاد ایجاد نکند.

فلاحت‌پیشه بر همین اساس اضافه کرد: بنده شخصا معتقدم آنچه بیشتر نیاز داریم نوعی هم اندیشی بین دولت و مجلس است و باید در این رابطه هم راهکار‌هایی ارائه شود.

وی در پاسخ به این سؤال که ایا شما معتقد به این هستید که رئیس‌جمهور باید در شرایط فعلی اقتصادی پاسخگو باشید، گفت: به هر حال آئین‌نامه این را می‌گوید که با اعلام وصول سؤال از رئیس‌جمهور، رئیس‌جمهور باید در صحن علنی مجلس پاسخگو باشد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار