کد خبر: 922082
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
در اکران مردمی فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» مطرح شد
بازیگران فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» با حضور در نمایش مردمی این فیلم در پردیس مگامال درباره دلاوری رزمندگان گردان عمار در این فیلم ابراز نظر کردند.
علی موحد
بازیگران فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» با حضور در نمایش مردمی این فیلم در پردیس مگامال درباره دلاوری رزمندگان گردان عمار در این فیلم ابراز نظر کردند.
بنابر این گزارش جواد عزتی، امیر جدیدی، مهدی پاکدل و علی سلیمانی بازیگران فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» در پردیس سینمایی مگامال به همراه مردم به دیدن این فیلم نشستند. بعد از نمایش این فیلم که تا نیمه‌های شب ادامه داشت و در پردیس سینمایی «مگامال» به پنج سانس فوق‌العاده رسید، مهدی پاکدل بازیگر فیلم «تنگه ابوقریب» خطاب به تماشاچیان گفت: شما دلگرمی ما هستید. بار‌ها این فیلم را تماشا کردم و همیشه از دیدن جوان‌هایی که رشید بودند و غیرت داشتند منقلب شدم،‌ای کاش ذره‌ای از این غیرت را بعضی‌ها الان داشتند. امیر جدیدی نیز در صحبت‌هایش ضمن تشکر از مخاطبان این فیلم افزود: کشور ما هر چه دارد از همین جوان‌هایی است که قصه آن‌ها را دیدید، مثل اینکه ما هر چه داریم از شما عزیزان است و ممنونم این فیلم را انتخاب کردید.
جواد عزتی نیز در صحبت‌های کوتاهی گفت: ممنونم که این فیلم را برای دیدن انتخاب کردید و سپاسگزارم از سینما حمایت می‌کنید. قطعاً حمایت‌های اینچنینی در کیفیت سینما تأثیر مستقیم دارد. به گزارش «جوان» علی سلیمانی هم در صحبت‌های کوتاهی به ویژگی‌های فیلم «تنگه ابوقریب» اشاره کرد و گفت: این فیلم با استاندارد‌های خاصی ساخته شده است و نمونه این فیلم در سینمای ایران نیست. فیلم ارزشمندی که نیاز است، نسل جوان حتماً آن را ببینند و متوجه شوند چه کسانی از این خاک دفاع کرده‌اند. تنگه ابوقریب فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال ۱۳۹۶ است. نخستین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر بود. این فیلم یکی از سه فیلمی است که سازمان اوج در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اکران کرد. «تنگه ابوقریب» با ۱۱ بار کاندیدای سیمرغ بلورین پیشتاز جشنواره سی و ششم شد و با دریافت شش سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بهترین فیلم بیشترین جوایز را از سی‌و‌ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت نموده است. داستان فیلم درباره گردان عمار است که تازه از خط پدافندی برگشته بودند، به آن‌ها مرخصی داده بودند تا برگردند تهران، چون بیشترشان بچه تهران بودند. ناگهان عراق به تنگه ابوقریب حمله می‌کند. دستور می‌دهند که گردان عمار را برگردانید به تنگه ابوقریب.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار