کد خبر: 922248
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
فوتبال بازیهای آسیایی - اندونزی
در دومین دیدار از رقابتهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تیم های ملی امید فوتبال ایران و کره شمالی به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی به سود ایران به پایان رسید.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : در دومین دیدار از رقابتهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تیم های ملی امید فوتبال ایران و کره شمالی به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی به سود ایران به پایان رسید.

این بازی که از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه ویباوا موکتی جاکارتا برگزار شد ، شاگردان زلاتکو کرانچار با  ۳ گل روستایی ، قائدی و آقاسی برابر حریف خود به برتری رسیدند. با این پیروزی تیم ملی امید کشورمان ۴ امتیازی شد و فعلا در صدر جدول قرار گرفت.

شاگردان کرانچار در این بازی با ترکیب مهدی امینی، محمد آقاجانپور ، محمد مسلم‌پور، علیرضا آرتا ،یونس دلفی ، محمدمهدی مهدیخانی، محمدرضا آزادی، ابوالفضل رزاق‌پور، امیر روستایی، محمد خدابنده‌لو و عارف آقاسی پا به میدان گذاشتند.

در نیمه اول شاگردان کرانچار از همان ابتدا بازی را هجومی تر آغاز کردند و با شوت زیبایی که روستایی دردقیقه ۲۷ به سمت دروازه حریف زد ، اولین گل بازی را به سود ایران به ثمر رسید.  در ادامه کره ای ها یک موقعیت عالی نصیب شان شد که با بی دقتی به بیرون رفت. در این لحظات توپ بیشتر در وسط زمین پیگیری می شد تا اینکه نیمه اول به پایان رسید. از نکات قابل توجه در نیمه اول عصبانیت کرانچار از ملی پوشان جوان بود که به خاطر عدم پاسکاری و تکروی بیش ازحد ، بارها و بارها در کنار زمین فریاد می کشید.

در نیمه دوم بر خلاف نبمه اول ، این کره ای ها بودند که از ابتدا هجومی تر بازی کردند و حتی در آستانه زدن گل تساوی هم پیش رفتند که تیم ایران خوش سانس بود و توپ وارد دروازه ایران نشد. دقیقه ۵۲ بازی داور سونگ سونگ ، کاپیتان تیم کره شمالی با دادن کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا تیم ما راحت تر از قبل به بازی ادامه دهد ، دقیقه ۶۸ قائدی ، توپ ارسالی به محوطه که با اشتباه دروازه بان کره شمالی همراه شد را درون دروازه قرار داد تا نیمکت ایران خیالش آسوده تر شود.اما این پایان کار نبود چرا که همچنان بازی هجومی در دستور کار شاگردان کرانچار بود و در وقت های اضافه بازی روی یک کار تیمی منسجم ،  مدافع کره شمالی خطایی را روی بازیکن ما انجام داد که داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد که آغاسی گل سوم بازی را به ثمر رساند. در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود ایران تمام شد.

در این بازی محمدمهدی مهدی‌خانی، محمد آقاجانپور و علیرضا آرتا نیز از تیم کشورمان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

شاگردان کرانچار که در بازی اول خود مقابل عربستان به نتیجه تساوی بدون گل رسیده بود و در دیدار بعدی خود به مصاف میانمار می رود. در دیگر بازی این گروه، از ساعاتی دیگرعربستان و میانمار با هم بازی خواهند کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار