کد خبر: 922336
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
زن میانسال که به اتهام ربودن دختربچه خردسال بازداشت شده مدعی است پس از طلاق از شوهرش برای فرار از تنهایی و افسردگی اقدام به آدم‌ربایی کرده است.
سرهنگ فرج شجاعی، رئیس پلیس‌آگاهی استان فارس در توضیح حادثه گفت: دختربچه خردسال که هانیه نام دارد ۱۱‌ مردادماه از مقابل خانه‌شان ربوده شد. مادر او در شرح ماجرا گفت: دختر بچه سه‌ساله‌ام در کوچه روبه‌روی منزلمان مشغول بازی بود که ناپدید شد و جست‌وجو برای پیدا کردن وی فایده‌ای نداشته است.
سرهنگ شجاعی گفت: با طرح شکایت، پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس‌آگاهی قرار گرفت و پس از بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد زنی میانسال طفل را ربوده و با یک دستگاه سواری پیکان از محل متواری شده است. بعد از آن بود که مأموران پلیس موفق شدند محل اختفای آدم‌ربا را در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کنند. پس از انتقال متهم به پلیس‌آگاهی در بازجویی فنی و تخصصی اعتراف کرد و مدعی شد مدت ۱۵‌سال است که از همسرش جدا شده و به دلیل افسردگی و تنهایی و پر کردن خلأ‌های روحی و عاطفی، تصمیم به ربودن کودک کرده‌است.
سرهنگ شجاعی افزود: کودک معصوم پس از گزارش سلامتی و معاینه، به مادرش تحویل و آدم‌ربا با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده‌شد و از آن طریق روانه زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار