کد خبر: 922525
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
سرپرست مجتمع بیمارستان شهید بهشتی کاشان:
سرپرست مجتمع بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: 1740 عمل جراحی قلب باز از بدو تاسیس مرکز جراحی قلب باز تاکنون در این بیمارستان انجام شده است.

دکتر محمدرضا فاضل افزود: این مرکز علاوه بر خدمات دهی به بیماران قلبی شامل بیماری های کرونر، مادر زادی و دریچه ای منطقه کاشان، بیماران قلبی از سایر استان ها و شهرستان های همجوار را نیز پذیرش می نماید.

وی، با بیان اینکه بخش جراحی قلب باز این بیمارستان در سال 1389 با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وقت و همچنین دکتر محمدصادق پورعباسی فوق تخصص جراحی قلب باز افتتاح و در تیرماه 1390 رسماَ فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: این بخش یکی از پیشرفته ترین مراکز جراحی قلب کشور با امکانات آی سی یو پیشرفته و مجهز به اتاق های وی آی پی و با کادری مجرب می باشد.

دکتر فاضل، میزان هزینه اعمال جراحی قلب را در این بیمارستان براساس تعرفه دولتی بیان و تاکید کرد: با اجرای طرح ملی تحول نظام سلامت در کشور بیماران بستری فقط 10 درصد از هزینه های درمان خود را پرداخت می کنند.

وی در پایان، از تمامی پزشکان، پرستاران و پرسنل اتاق عمل قلب و آی سی یو قلب بیمارستان که نهایت تلاش خود را در جهت بهبود و سلامت بیماران انجام می دهند، تشکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر