کد خبر: 922544
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
بيانيه سپاه روح الله در پاسخ به برخي رسانه‌ها نسبت به اقدامات اين نهاد در شناسايي انبارهاي احتکار:
بسيج در خط مقدم مبارزه با فساد اقتصادي و احتکار قرار دارد. رسالت بسيج تنها در جبهه و جنگ نبوده و بسيج به عنوان لشگر مخلص الهي از ابتداي انقلاب تا کنون در تمامي عرصه هاي انقلاب اسلامي حضور داشته و نشان داده است که چطور مي تواند در زمان بحران هاي جنگ اقتصادي، فرهنگي، سياسي و جنگ نرم مقابله کند.

روابط عمومي سپاه روح ‌الله استان مرکزي در پاسخ به برخي رسانه‌ها نسبت به اقدامات اين نهاد در شناسايي انبارهاي احتکار در بيانيه اي آورده است: بسيج در خط مقدم مبارزه با فساد اقتصادي و احتکار قرار دارد. رسالت بسيج تنها در جبهه و جنگ نبوده و بسيج به عنوان لشگر مخلص الهي از ابتداي انقلاب تا کنون در تمامي عرصه هاي انقلاب اسلامي حضور داشته و نشان داده است که چطور مي تواند در زمان بحران هاي جنگ اقتصادي، فرهنگي، سياسي و جنگ نرم مقابله کند.در ادامه اين بيانيه آمده است: نقش بسيج در همه عرصه‌هاي نظام جمهوري اسلامي بسيار روشن، شفاف و برجسته است و براي مردم و نظام ثابت شده در مواقع حساس که عوامل داخلي و اخلالگران، براي تضعيف نظام اسلامي قدم برداشته‌اند، اين نهاد مردمي در خط مقدم مبارزه و انسجام بخشيدن بين مردم و نظام است.

در ادامه بيانيه عنوان شده است: رسالت بسيج تنها در جبهه و جنگ نبوده و نيست؛ ما امروز شاهد اين هستيم که سپاه و بسيج نه تنها در مسائل عمراني، فرهنگي، اجتماعي، خدمت رساني و محروميت زدايي در کنار ملت و دولت است بلکه در امنيت و رفاه مردم نيز در حال تلاش است.

در اين بيانيه تاکيد شده است: امروز که دشمن با تمام توان، جنگ تمام عيار اقتصادي را عليه نظام اسلامي طراحي کرده است، عده‌اي از فريب خوردگان داخلي نيز با احتکار، ملت را در تنگنا و فشار اقتصادي قرار داده و با دشمن در اين جبهه همسو شده‌ و اذهان مردم را مشوش کرده‌اند تا در نهايت با برهم زدن امنيت داخلي، مردم رودرروي نظام و انقلاب اسلامي بايستند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: در اين راستا سردار غيب‌پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين با ابلاغ برنامه‌اي به تمامي رده‌هاي بسيج، آنان را مأمور شناسايي و معرفي محتکران به مراجع قضايي کرد.

در بخشي ديگر از اين بيانيه عنوان شده است: در چنين شرايطي بسيجيان به عنوان سربازان مقابله با جنگ اقتصادي دشمن همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس حافظ آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامي بوده و در اين مسير شهيد و جانباز تقديم اسلام و انقلاب کرده با تمام قوا، در ميدان اقتصادي نيز ورود کرده و تلاش دارند تا نقش و رسالت خود را در زمينه‌هاي اقتصادي و مبارزه با محتکرين نيز به خوبي ايفا کنند.

در اين بيانيه افزوده شده است: پيرو سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر اينکه دستگاه‌هاي نظارتي با قدرت و چشم باز بايد در ميدان باشند و راه‌هاي فساد را ببندند، بسيجيان نيز در راه دفاع از نظام و ارزش هاي انقلاب و امام راحل از هيچ تلاشي فروگذار نکرده و تمام مواضعي که در راستاي مقابله و مبارزه با فساد اقتصادي و احتکار اتخاذ کرده‌اند، مواضع و منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر