کد خبر: 925390
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
امام جمعه شهرکرد
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: برگزاری رزمایش بسیجیان و سپاهیان لرزه بر اندام دشمن و استکبار جهانی می اندازد.
حمیرا رحیمی

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در صبحگاه مشترک رزمایش سپاهیان محمد رسوال الله (ص) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: استکبار جهانی و به ویژه آمریکا همواره تلاش می کند تا بر ایران تسلط پیدا کند اما مقام معظم رهبری فرمودند که این ملت هیچگاه زیر بار سلطه نمی رود.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی بر قدرت ایران آگاه است و می داند که این ملت هیچگاه از نظام اسلامی دست بر نمی دارند.
امام جمعه شهرکرد به نزدیکی ایام محرم اشاره و تاکید کرد: در این ایام پرچم حسینی و عزا در خانه ها، مساجد، حسینیه ها، کوچه و بازار نصب می شود و همه جا رنگ وی بوی حسین می گیرد.
وی اظهار داشت: مردم ایران از امام حسین (ع) ایستادگی، فداکاری، غیرت و دفاع از ارزش ها را آموخته اند.
نکونام تاکید کرد: برگزاری این رزمایش ها باعث پیوند قشرهای مختلف جامعه در نقاط گوناگون کشور و همچنین موجب اعلام حمایت آحاد مردم از مسئولان ملی و نظام خواهد شد.
وی افزود: اجازه نمی دهیم دشمن در طراحی نقشه ها و توطئه های خود علیه جمهوری اسلامی ایران امیدوار شود و دشمن بداند نظام به پشتوانه مردم با رهبری مقتدرانه ولایت فقیه همواره پابرجاست.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) نیز گفت: بسیجیان در رزمایش بزرگ گردان های عاشورا و الزهرا (س) استان اقتدار خود را ثابت کردند.
سردار علی محمد اکبری تاکید کرد: جمهوری اسلامی در نبرد با استکبار جهانی در تمام صحنه ها طی 40 سال گذشته همواره سرافراز و پیروز بوده است.
وی افزود: امروز هم مسئولان، مدیران و قشرهای مختلف به پشتوانه مردم در نبرد اقتصادی طراحی شده از سوی استکبار جهانی پیروز خواهد شد.
اکبری تصریح کرد: 150 گروه جهادی تا پایان رزمایش بزرگ گردان های عاشورا و الزهرا (س)، در مناطق محروم حضور می یابند و به مردم این مناطق خدمات رسانی می کنند.
رزمایش بزرگ بسیجیان گردان های عاشورا و الزهرا (س) با رمز محمد رسول الله (ص) روز چهارشنبه 14 شهریور 1397 با حضور 20 گردان عاشورا و الزهرا (س) در چهارمحال و بختیاری آغاز شد و تا 29 شهریور ماه در سراسر استان چهارمحال و بختیاری با تجمع 20 هزار نفری بسیجیان ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر