کد خبر: 925402
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
امام جمعه ارومیه:
امام جمعه ارومیه گفت: مردم و مسئولین باید در شرایط کنونی کشور آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اظهار داشت: در این اوضاع که یک جنگ اقتصادی علیه ملت ما راه افتاده است باید در بعد اقتصادی آرایش جنگی بگیریم و شرایط اقتصادی موجود کشور بهترین فضا را برای دلالان و سودجویان فراهم کرده اما ملت نباید تنها به فکر خود باشند.

وی با بیان اینکه خداوند راه برون رفت از مشکلات را به متوکلین نشان می دهند لذا نباید ناامید شویم ادامه داد: پیروزی از آن ملت ماست باید دست در دست هم دهیم و با توکل بر خدا و اتحاد بر مشکلات کشور و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب قائق آییم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان افزود: امروز نظام اسلامی با یک جنگ همه‌ جانبه‌ی اقتصادی مواجه است بدخواهان ملت ایران به موازات جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند و اهداف این جنگ رسانه‌ای، ایجاد اضطراب، یأس، ناامیدی و احساس بن‌بست و بدبین کردن مردم نسبت به یکدیگر و نسبت به دستگاه‌های مسئول و همچنین بیشتر و بزرگ‌تر نشان دادن مشکلات اقتصادی در ذهن جامعه است لذا باید با تمام قوا برابر این جنگ بایستیم.

وی با بیان اینکه باید امسال نیز مراسم عزاداری امام حسین(ع) به صورت باشکوه برگزار شود افزود: باید در مراسم‌های عزاداری فلسفه و اهداف قیام امام حسین(ع) تبیین شود و مداحان در مراسمات از اشعار دینی و انقلابی استفاده کنند.

امام جمعه ارومیه افزود: چهره شهر باید حال و هوای محرمی به خود گیرد و هرکس وارد شهر شد بداند مردم شهر عزادار اهل بیت (ع) هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: مجالس عزای حسینی علاوه بر شور، دارای شعور باشد و مسئولان هیئت‌ها باید بصیرت افزایی در این ایام را در کنار دیگر برنامه‌ها مورد توجه قرار دهند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر