کد خبر: 927950
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: طی شش ماهه اول امسال و در مقایسه با مدت مشابه پارسال سرمایه‌گذاری در شهرک ‌های صنعتی استان اردبیل سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه شورای اداری استان اردبیل اضافه کرد: امروز با وحدت مسئولان، استان اردبیل تبدیل به کارگاه سازندگی شده و امیدواریم با تلاش و کوشش عقب ماندگی های سالیان گذشته را جبران کنیم.

وی از حمایت مسئولان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان خبر داد و تصریح کرد: مسئولان نباید کار امروز را فردا انجام دهند، با کار و تلاش شبانه روزی می توان بر مشکلات غلبه کرد و شهدا را خشنود کرد.

استاندار اردبیل با گرامی داشت هفته دفاع مقدس یادآور شد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید با جدیت به مردم خدمت کنند تا فردای قیامت از شهدا شرمنده نباشیم چرا که همه ما مدیون شهدا هستیم زیرا هر چه داریم در سایه جانفشانی آنهاست.

وی با اشاره به اینکه شهدا، رزمندگان و ایثارگران در دوران سخت هشت سال دفاع مقدس با توکل به خدا و با اخلاص تواستند بر دشمنان نظام اسلامی غلبه کنند، بیان داشت: امروز هم می توان با استقامت و الگو قرار دادن شهدا و کار جهادی بر مشکلات غلبه کرد.

بهنام جو افزود: تلاش می شود با تامین اعتبار مورد نیاز موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل سال آینده به بهره برداری برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر