کد خبر: 927952
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل:
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: دومین همایش ملی ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی با رویکرد اشتغال با ورزش همگانی و حمایت از کالاهای ورزشی ایرانی روز هشتم آذرماه به میزبانی استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مرتضی تاج‌مهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش در روز هشتم آذرماه به میزبانی اردبیل از این رویداد انجام خواهد شد که علاقمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند تا روز سوم آذرماه نسبت به شرکت و حضور در همایش اعلام آمادگی کرده و مقالات خود را به وب‌سایت طراحی شده در این زمینه ارسال کنند.

وی بیان کرد: در این دوره از همایش شرایط شرکت حضوری و غیرحضوری فراهم شده و امیدواریم با هدفگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوانیم میزبانی شایسته و مناسبی از این دوره از همایش داشته و آثار و نتایج آن را در استان شاهد باشیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل افزود: محورهای این همایش ورزش همگانی و توریسم ورزشی، ورزش همگانی و فناوری و خلاقیت مهندسی در زیرساخت‌ها، ورزش همگانی و کارآفرینی، ورزش همگانی و ورزش‌های بومی، محلی، ورزش همگانی و تغذیه ورزشی، ورزش همگانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ورزش همگانی و پزشکی ورزشی و ورزش همگانی و بیماران خاص، ناتوانان جسمی و معلولان تعیین شده است.

تاج‌مهر ورزش همگانی و اقتصاد، ورزش همگانی و اخلاق‌مداری، ورزش همگانی و بهداشت جسم و روان، ورزش همگانی و فرهنگ‌سازی جامعه، ورزش همگانی و بهره‌وری سازمان، ورزش همگانی و آموزش و پرورش، ورزش همگانی و نگرش ایده نو، ورزش همگانی و خصوصی‌سازی، ورزش همگانی و سبک زندگی، ورزش همگانی و سالمندان، ورزش همگانی و شهرداری، ورزش همگانی و رسانه و ورزش همگانی و بانوان را از دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.

وی توسعه ورزش‌های همگانی در بین بانوان را از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌ها در استان برشمرد و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا با توسعه برنامه‌های ورزش همگانی زمینه برای حضور هر چه بیشتر بانوان در این برنامه‌ها را فراهم آوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر