کد خبر: 928442
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری
رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از بسته های تشویقی پارک های علم و فناوری برای شرکت های دانش بنیان و فناور استفاده از مزایای قانونی مناطق آزاد در خصوص روابط کار و معافیت های مالیاتی است.
حمیرا رحیمی

اسماعیل پیرعلی روز دوشنبه 2 مهر در نشست تخصصی پارک علم و فناوری و اداره کل امور مالیاتی استان، ضمن معرفی ظرفیت پارک های علم و فناوری در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: در شرایط تحریم و التهاب اقتصادی، شرکت های دانش بنیان می توانند تحریم ها را به فرصت تبدیل کنند که یکی از ملزومات این امر استفاده از همه ظرفیت های قانونی و حمایت همه جانبه مسئولین از این شرکت هاست. رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری یکی از این ظرفیت ها را معافیت های مالیات بر حقوق و دستمزد، معافیت مالیات بر درآمد و ارزش افزوده عنوان نمود و افزود: متاسفانه وجود برخی از ابهامات موجب عدم استفاده مناسب از این قوانین شده است.

کوروش بیگدلی مدیرکل امور مالیاتی استان نیز در این جلسه عدم آگاهی از قوانین مالیاتی را یکی از آسیب های این حوزه عنوان نمود و تاکید کرد: با توجه به تصویب قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت شرایط معافیت ها دشوارتر شده است. وی افزود: از شرایط استفاده از معافیت های مالیاتی در حوزه شرکت های دانش بنیان و فناور، تسلیم به موقع اظهارنامه مالیاتی و تنظیم دفاتر مالی است که متاسفانه در برخی موارد رعایت نمی شود. بیگدلی پایان اظهار کرد این اداره کل آمادگی دارد در چارچوب قانون زمینه رشد را برای استفاده جوانان خلاق و کارآفرین استان فراهم آورد.

برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی مشاور در حوزه قوانین مالیاتی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر