کد خبر: 928538
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
استاندار مرکزي
استاندار مرکزي گفت:گزارشي در خصوص ميزان فساد دستگاه هاي دولتي از سوي اين مرکز منتشر شده که استان مرکزي در پايين ترين رده اين جدول قرار گرفته که اين مهم جاي تقدير دارد.

استاندار مرکزي گفت:گزارشي در خصوص ميزان فساد دستگاه هاي دولتي از سوي اين مرکز منتشر شده که استان مرکزي در پايين ترين رده اين جدول قرار گرفته که اين مهم جاي تقدير دارد.

سيد علي آقازاده استاندار مرکزي در نشست شوراي اداري استان مرکزي افزود:  بيان کرد: تخلفاتي در دستگاه هاي دولتي اين استان وجود داشته اما از ميانگين کشوري پايين تر است و مديران بايد بکوشند ضمن حفظ اين شرايط با مراقبت هاي خاص درصد تخلفات را هر روز کاهش دهند.

استاندار مرکزي ادامه داد: مردم خواهان سلامت در دستگاه هاي اجرايي هستند و بايد با افزايش نظارت بر عملکرد دستگاه ها زمينه اميد در جامعه تقويت شود.

آقازاده تصريح کرد: ميزان صادرات استان مرکزي درنيمه نخشت امسال با 12 درصد افزايش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 520 ميليون دلار رسيده و پيش بيني مي شود که در نيمه دوم سال عملکرد اين حوزه روند افزايشي داشته باشد.

وي گفت: ميزان واردات استان مرکزي در نيمه اول امسال 173 ميليون دلار بود که نسبت به مدت مشابه قبل کاهش چشمگيري داشته است.

استاندار مرکزي اضافه کرد: اين استان هفته آينده (10 مهرماه) ميزبان برگزاري چهل و يکمين دوره از مسابقات قرآن و عترت کشور است که همه دستگاه هاي اجرايي، نهادها، تشکل هاي مردم نهاد، شوراي اسلامي شهر و شهرداري اراک بايد همه تلاش خود را براي برگزاري باکيفيت اين دوره از مسابقات به کار گيرند.

آقازاده در خصوص اعتراض کاميونداران در چند روز گذشته نيز گفت: در مباحث مطرح شده حق با کاميونداران است زيرا اين قشر تا چهار ماه گذشته لاستيک با قيمت حدود 20 ميليون ريال تهيه مي کردند اما قيمت اين کالا به حدود 70 ميليون ريال افزايش يافته است.

وي عنوان کرد: تامين معيشت کاميونداران از طريق کار با خودور است و به اين قشر اجازه افزايش کرايه بيش از 19 درصد داده نشده است.

استاندار مرکزي ادامه داد: دولت بايد حداقل هاي نيازمندي اين قشر از جمله لاستيک، باتري و برخي لوازم يدکي را فراهم کند.

آقازاده بيان کرد: با وجود اخباري از کاهش بارگيري کالا در چند روز گذشته در سطح کشور، استان مرکزي با تلاش و همکاري اتحاديه کاميونداران کمترين مشکل را داشته است.

وي گفت: هر جايي که در خصوص بارگيري مشکلاتي در اين استان احساس شده سپاه روح الله و شرکت پخش فرآورده هاي نفتي کاميون هاي خود را وارد کردند و اين موضوع به بهترين شکل ممکن مديريت شده است.

استاندار مرکزي اضافه کرد: تلاش دستگاه هاي اجرايي در بخش هاي مختلف بايد به گونه اي باشد که قابل دفاع باشد و دولت همه تلاش خود را براي رفع مشکلات مختلف جامعه به کار گرفته اما عملکرد برخي دستگاه ها است که به آبروي دولت ضربه مي زند.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر