کد خبر: 928721
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
نصرت‌الله لطفی در جمع اعضای شورای فکری‌مشورتی ستاد چهلمین سالگرد استان چهارمحال و بختیاری:
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نصرت الله لطفی شب گذشته(6 مهرماه) در جمع اعضای اتاق فکر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تحولات اخیر و اینکه حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است گفت: مقطع فعلی ما استثنایی‌ترین مقطع تاریخ بشریت و از طرفی تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
حمیرا رحیمی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قیام و شهادت امام حسین(علیه السلام) را هم برای حفظ اسلام برشمرد و افزود: دشمن وقتی در همه‌ی جبهه‌ها شکست خورد و از همه‌ی ترفندهای خود استفاده کرد و مأیوس شد  لذا خود مردم را هدف قرار داد.

لطفی گسترش و توسعه‌ی فضای مجازی را یکی از ابزار شیطنت دشمنان خواند و تصریح کرد: در کجای تاریخ این مقدار امکانات در اختیار مردم بود؟ شبکه‌های مجازی اکنون  و معاندان را تشدید کرده‌است ولی بحمدالله در این زمینه هم ضربه زدند اما کاری از پیش نبردند، در بحث تنزل اعتماد اجتماعی خیلی کار کردند، عربستان صعودی میلیون‌ها دلار خرج کرد، در جای جای کشور مردم را بر سر موضوعات بی‌اساس مثل حوادث برخی شهرها به خیابان کشاندند اما بصیرت دینی مردم نشان داد که آنان پای انقلاب و نظامشان ایستاده‌اند.

نصرت‌الله لطفی گریزی به برخی مسائل اقتصادی از جمله افزایش نقدینگی و کاهش ارزش پول ملی زد و گفت: هدف اصلی دشمنان ایجاد بحران اقتصادی است، چرا که بحران اقتصادی مقدمه بحران اجتماعی و بحران اجتماعی، مقدمه بحران سیاسی است که نظام سلطه مردم را هدف قرار داده‌است اما نمی‌داند مردم ایران و نظام اسلامی، نظامی که صدها هزار شهید و جانباز این همه ایثارگری ها را در کارنامه خود دارد شکست نخواهد خورد و ما هم باید به وظیفه خود عمل کنیم و بدانیم اولین قدم این است که چهلمین سالگرد صرفاً یک جشن نیست، بلکه یک وضعیت جنگی است که باید با هر امکاناتی که در توان داریم انقلاب اسلامی را معرفی و تبیین کنیم.

 

وی سرمنشأ بسیاری از معضلات  فعلی را اختلافات جناحی دانست و تأکید کرد: خواص جمهوری اسلامی ایران باید این فضا را تغییر دهند، به خاطر اختلافات سیاسی  و جناحی برای از میدان به در کردن رقیب مشکلات را بزرگنمایی نکنیم و  دامن نزنیم، در همه‌ی دوران تاریخ افراد فاسد در حکومت‌ها و دولت‌ها وجود داشتند حتی در زمان امام علی(ع)، اما این به معنی فاسد بودن کل مجموعه نیست، بسیاری از افراد خدمتگزار و گمنام هم وجود دارد.

 

وی ادامه داد: نگرانی برای معضل بیکاری و اقتصادی هست ولی وظیفه  غعالان عرصه فرهنگ و به خصوص روحانیت معظم باید با آگاهی در صحنه حضور پیدا کنند  و روی مخاطب شناسی دقت کنند، چراکه طبق آخرین سرشماری بیش از ۸۰ درصد جمعیت کشور ما در انقلاب نبودند یا چیزی به خاطر ندارند، الان ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان  علاوه بر شبکه‌های اجتماعی بر اذهان این جوانان متمرکز شده‌اند، دستاوردهای انقلاب‌اسلامی را باید از راه تبیین منطقی و باورپذیر و مستدل برای این قشر عظیم بیان کنیم.

گفتنی است در پایان این جلسه اعضای شورای فکری-مشورتی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به بیان نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود پرداختند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر