کد خبر: 928821
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
از سوی استاندار وان مطرح شد؛
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از معرفی این استان به عنوان غرفه برتر نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در نمایشگاه گردشگری وان ترکیه تصریح کرد: این معرفی از سوی استاندار وان و به واسطه توجه به المان های تاریخی و فرهنگی در غرفه آرایی صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر این پاسخ مطلوب به مراجعان و انعکاس توانمندی های استان اردبیل در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از دلایل معرفی اردبیل به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: این استان به نمایندگی از استان های شمال غرب کشور توانسته به حد مطلوب جاذبه های گردشگری و میراثی منطقه شمال غرب را معرفی کند.

فلاحی با بیان اینکه از کل کشور، صرفا اداره کل میراث فرهنگی استان در این نمایشگاه حضور یافته است، ادامه داد: از مابقی استان ها نیز فعالان گردشگری و آژانس های بین المللی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی به استقبال مسئولان گردشگری استان وان و کشور ترکیه از حضور پرشور استان اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: ظرفیت های گردشگری در دیدار و مذاکره با فعالان گردشگری معرفی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: توانستیم تصویر روشن و متفاوتی از جاذبه های گردشگری استان در این نمایشگاه معرفی کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر