کد خبر: 928823
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت:  در 6 ماه امسال بیش از 2 میلیون تن کالا و بار به سراسر کشور جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی با اشاره به رسیدگی و تلاش برای رفع مشکلات کامیون داران اظهار داشت: در 6 ماه امسال بیش از 2 میلیون تن کالا و بار به سراسر کشور جابجا شده است این میزان بار و کالا توسط 87 شرکت فعال بخش حمل و نقل کالا به سایر نقاط کشور ارسال شده و این کالاها شامل گندم ، سیمان ، سیب زمینی و آب معدنی است که توسط 155 هزار دستگاه وسیله نقلیه جابجا شده اند.

وی افزود: روزانه هزار دستگاه بارگیری در سطح استان انجام می شود که از این میزان 500 دستگاه مربوط به مرکز اردبیل و مابقی نیز از طریق شهرستان ها انجام می گیرد.

رییس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل از بررسی مسائل ، حل مشکلات و درخواست های قانونی رانندگان در ارتباط با بیمه تکمیلی افزایش کرایه و همچنین استقرار نمایندگی اداره کل راهداری استان در شهرک حمل و نقل خبرداد و اظهارداشت: تاکنون 160 میلیارد ریال از مطالبات رانندگان پرداخت شده و 2 شرکت باقیمانده نیز در کمیسیون ماده 12 مکلف شدند بصورت هفتگی یا ماهانه مطالبات رانندگان را پرداخت نمایند.

رحمتی فعالیت 11 هزار راننده با بیش از 7 هزار دستگاه کامیون در بخش حمل و نقل استان را یادآور شد و افزود: به تخلف 8 شرکت حمل و نقل بخاطر عدم پرداخت کرایه و مطالبات رانندگان رسیدگی و شرکت های حمل و نقل خلیج فارس و آبادان نیز بعلت عدم پرداخت مطالبات رانندگان در کمیسیون یاد شده جریمه و تعطیل شدند.

عضو شورای ترافیک استان با اشاره به برخی مشکلات رانندگان در رابطه با لوازم یدکی و کمبود لاستیک در استان گفت: در سه ماه گذشته چهار هزار و 536 حلقه لاستیک در بین رانندگان سخت کوش استان توزیع شده است تا به امروز توانستیم نیاز هزار و 600 دستگاه وسیله باری و اتوبوس را با ارائه یک جفت لاستیک به هر وسیله نقلیه حل کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: در راستای درخواست رانندگان مبنی بر توزیع لوازم یدکی هفت هزار نفر در استان ثبت نام انجام شده که متاسفانه تولیدات داخلی پاسخگوی نیاز این تعداد نیست اما برای حل مشکل این رانندگان درخواست ها به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ارسال شده و در کارگروه مربوطه از طریق سازمان صنعت معدن و تجارت در حال پیگیری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر