کد خبر: 928994
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
امام جمعه قوشچی:
امام جمعه قوشچی شهر قوشچی را قطب حمل و نقل آذربایجان غربی عنوان کرد و گفت: رانندگان و کامیونداران این شهر در طول ۸ سال دفاع مقدس با کمک های حمل و نقلی پشتیبان جبهه های حق علیه باطل بوده اند.

حجت الاسلام حیدر عباسی اظهار داشت: بخش انزل با رشادت های ۱۸۷ شهید و شهر قوشچی با ۲۳ شهید همواره نقش بی بدیل خود را در طول جنگ ۸ سال دفاع مقدس به مردم شیعه و سنی منطقه نشان داد.

امام جمعه قوشچی گفت: بخش انزل با دارابودن ترکیب جمعیتی شیعه و سنی ، نماد وحدت استان است.

وی شهر قوشچی را قطب حمل و نقل آذربایجان غربی عنوان کرد و گفت: رانندگان و کامیونداران این شهر در طول ۸ سال دفاع مقدس با کمک های حمل و نقلی پشتیبان جبهه های حق علیه باطل بوده اند.

در ادامه این مراسم پیمان آرامون، معاون امور عمرانی استانداری با اشاره به پروژه های شاخص بخش انزل گفت: هدف اصلی ما در این منطقه استفاده از ظرفیت های بوم گردی است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح جامع شهرسازی در ساد ۹۷ ، تکمیل پارک قوشچی ، تامین پارکینگ ماشین های سنگین و تعیین تکلیف ۴۴ قنات بخشی از اقدامات اجرایی این منطقه است.

آرامون با بیان اینکه سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به حوزه اشتغال روستایی این منطقه اختصاص یافت، افزود: این رقم در سال جاری به حدود ۱۵ میلیارد تومان کاهش یافت.

گفتنی است این مراسم با تجلیل از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم، جانبازان و آزادگان این منطقه به کار خود پایان داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر