کد خبر: 928997
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه خبر داد:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه از محورهای پرخطر و حادثه خیز ارومیه بازدید، و از نزدیک در جریان اقدامات و مشکلات قرار گرفت.

صادق حبیب زاده در عزیمت به 4 گردنه مهم شهرستان اظهار داشت: گردنه قوشچی به طول 14 کیلومتر با 24 کیلومتر گاردریل در باند رفت و برگشت و هم چنین 6 عدد چراغ چشمک زن و روشنایی به طول 14 کیلومتر ایمن سازی شد.

وی در تشریح عملیات اجرا شده در سایر گردنه ها افزود: گردنه ایلانلو در محور ارومیه-مهاباد به طول دو و نیم کیلومتر با 5/4 کیلومتر گاردریل زنی و ایجاد روشنایی در کل مسیر و هم چنین گردنه جاده سرو به طول 4 کیلومتر با 3 کیلومتر گاردریل و نیز گردنه سد شهرچای به طول سه و نیم کیلومتر با اجرای 2 کیلومتر گاردریل ایمن سازی شد.

این مقام مسئول از آماده سازی محور شهید کلانتری و محور ارومیه-سلماس نیز خبر داد و گفت: به منظور برگزاری مسابقات تور آذربایجان با حضور ده تیم خارجی و طی مسیر از محورهای مذکور عملیات آماده سازی شامل عملیات چاله پرکنی،لکه گیری آسفالت، اصلاح و مرمت سرعت گیرها ی غیراستاندارد طی هفته جاری انجام می گیرد.

حبیب زاده از تازه ترین عملیات خط کشی محورها نیز بازدید کرد و افزود: در قالب طرح اجرای خطوط جدید و احیاء خطوط امحا شده 13 کیلومتر خط کشی در طول محورها طی دو ماهه اخیر انجام گرفته است.

وی هدف از اجرای طرح خط کشی در مکان های ضروری در کلیه محورها را افزایش ایمنی محور، آگاهی دادن به کاربران راه به خصوص در زمان مه گیر بودن مناطق کوهستانی در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط خواند و تصریح کرد: عملیات مذکور در راه روستایی الیاس آباد، جاده اشنویه بالاتر از دره قاسملو، از ابتدای جاده اشنویه تا سه راهی غریب حسن، از اول جاده دریا تا کیلومتر چهار، ورودی چی چست، راه روستایی غریب حسن، بلوار امامزلاده و هم چنین راه روستایی آیدنلو انجام گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه در ادامه این بازدید تهیه و نصب مسیرنمای قابل انعطاف در محور ارومیه-اشنویه به تعداد 50 عدد و اجرای میله ترافیکی در ایستگاه راه آهن به تعداد 20 عدد ،را گوشه ای از اقدامات برشمرد.

حبیب زاده در پایان با اشاره به حمله تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: این اقدام بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر