کد خبر: 929105
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
در دانشگاه شهرکرد ثبت نام شدند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در مقطع کارشناسی ۹۸۵ دانشجو، کارشناسی ارشد ۵۵۱ دانشجو، دکترای تخصصی ۹۸ دانشجو، دکترای حرفه‌ای ۳۶ دانشجو و در مجموع یک هزار و ۶۷۰ دانشجو در رشته‌ها و مقاطع مختلف در دانشگاه شهرکرد ثبت نام نمودند.
گفتنی است، دانشگاه شهرکرد در حال حاضر دارای ۳۳۰ عضو هیأت علمی، بیش از ۲۵۰ کارمند، بیش از ۷ هزار دانشجو و ۴۹ رشته در مقطع کارشناسی، ۷۹ رشته کارشناسی ارشد، ۳۶  رشته دکتری تخصصی و ۱ رشته دکتری حرفه‌ای می‌باشد و دارای ۸ دانشکده (فنی و مهندسی، ادبیات و علوم‌انسانی، علوم پایه، ریاضی، دامپزشکی، کشاورزی، منابع طبیعی و علوم زمین، علوم انسانی و هنر فارسان)، ۶ پژوهشکده (فناوری جنین دام، زیست فناوری، بیماری‌های مشترک انسان و دام، مرکز رشد، مرکز تحقیقات منابع آب، نانو) می‌باشد.

شایان ذکر است، دانشگاه شهرکرد در سال ۲۰۱۷ میلادی برای اولین بار در فهرست یک درصد دانشگاه‌های برتر جهان و هم چنین در زمره دانشگاه‌های موثر مهندسی جهان قرار گرفت و به لحاظ تولید بیشترین مقالات یک درصد برتر ISI  در میان دانشگاه‌های جامع کشور موفق به کسب رتبه ۱۸ گردید. این دانشگاه از سال ۱۳۹۶ شروع به جذب دانشجویان خارجی در رشته‌های ادبیات و علوم انسانی، حقوق و ریاضی کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر