کد خبر: 929134
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان خبر داد
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه مقنی گرمساری گرفتار در چاه 100 درصد فوت کرده است، گفت: تیم امداد و نجات ما در محل کارایی ندارند؛ چون وسایل لازم برای خروج مقنی از این چاه را نداریم.

علی‌آقا یحیایی با اشاره به ﺣﺎﺩﺛﻪ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ شدن مقنی گرمساری ﺩﺭ ﭼﺎه در روز یکشنبه اظهار کرد: از روز گذشته عملیات برای تخلیه آب چاه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در ابتدا موتورپمپ برای تخلیه گل و لای چاه نداشتیم و در گرمسار از هرکسی سؤال کردند، چنین موتورپمپی وجود نداشت؛ اما امروز یک موتورپمپ قوی پیدا شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان ادامه داد: قرار شد سر این چاه کارگاهی بزنند و جوشکاری لازم انجام و موتور فیکس شود تا بعد از آن عملیات تخلیه آب صورت گیرد.

یحیایی با بیان اینکه بعد از تخلیه آب تازه می‌فهمیم که ته چاه چه خبر است، تصریح کرد: عمق چاه ۲۵ متر است و باید منتظر بمانیم.

وی اضافه کرد: مقنی سقوط کرده در چاه 100 درصد فوت کرده است؛ اما باید بالاخره جسد وی را از این چاه دربیاوریم.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان تأکید کرد: تیم امداد و نجات به محل اعزام شده‌ است و تیم پنج‌نفره ما مشغول‌ انجام عملیات هستند؛ اما عملاً کارایی ندارند، چون وسایل لازم برای خارج کردن جسد مقنی از این چاه را نداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر