کد خبر: 929179
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
دبیر علمی چهارمین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی:
دبیر علمی چهارمین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی در ارومیه گفت: به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، چهارمین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی از سوی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می شود.

امین رستم زاده اظهار کرد: چهارمین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی در ارومیه با مشارکت مراکز دانشگاهی، علمی و نهاد ها و دستگاههای اجرایی و گروههای مرتبط پژوهشی این نهاد و نظارت اداره کل مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با محور ویژه شهروند ایرانی، حقوق و تولید ایرانی برگزار می شود، افزود: توسعه و حقوق شهروندی، اشتغال و حقوق شهروندی، خودکفایی و حقوق شهروندی، امنیت سرمایه و حقوق شهروندی، کسب و کار مجازی و حقوق شهروندی و سیاست اقتصادی، اقتصاد سیاسی و حقوق شهروندی از دیگر محورهای اصلی این همایش ملی است.

دبیر علمی چهارمین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی گفت: با توجه به دوره خوردن این رویداد ملی و تبدیل شدن به مرجعی برای پژوهشگران، دانشگاهیان در حوزه حقوق شهروندی، با مشورت اعضای کمیته علمی این دوره از همایش تصمیم بر تخصصی شدن محورهای همایش با مبنا و محوریت شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی شد.

رستم زاده ادامه داد: با سمت و سودهی محورها به سمت شعار سال علاوه بر ایجاد زمینه های تولیدات علمی گامهایی در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برداشته خواهد شد.

دبیر علمی چهارمین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی اظهار کرد:کمیته اصلی و علمی وداوری همایش از اساتید مجرب و علمی دانشگاه های تهران، علم وفرهنگ، دانشگاههای سراسری ارومیه، دانشگاه الزهرا و آزاد و پیام نور و علمی کاربردی استان تشکیل شده است.

رستم زاده اظهار کرد: این همایش در 2 بخش ویژه دانشجویان و اساتید و پژوهشگران پذیرای مقالات در محورهای همایش خواهد بود.

وی افزود: پیش بینی شده است اختتامیه چهارمین دوره همایش در اواخر اسفند ماه سالجاری با حضور شخصیت های برجسته علمی و اجرایی و مسئولان کشوری و استانی در ارومیه برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر