کد خبر: 929327
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: برای تکمیل بزرگترین پارک‌موزه دفاع مقدس شمال‌شرق کشور به 10 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

سرهنگ محمدحسن سلامی اظهار کرد: با توجه به همکاری خوب شهرداری سمنان و اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری نهایی برسد.

وی با بیان اینکه پیش از این چند بخش پارک‌موزه دفاع مقدس سمنان افتتاح شده افزود: تاکنون بالغ بر 24 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه بخش مهمی از 10 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز در بخش موزه‌آرایی هزینه می‌شود گفت: هزینه‌های مربوط به موزه‌آرایی و تکمیل این بخش بسیار بالا است.

وی با تقدیر از سرمایه‌گذاری‌های شهرداری سمنان در این پارک‌موزه اضافه کرد: خوشبختانه شهرداری سمنان به صورت فعال وارد و مشارکت بسیار خوبی در تکمیل پروژه داشته و لذا اگر کار به همین منوال ادامه بیابد به نظر می‌رسد که این پروژه برای دهه‌فجر امسال آماده افتتاح نهایی است.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه در مجموع این پروژه بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: اکثر بخش‌های پارک‌موزه آماده شده و مهمترین بخشی که باقی‌مانده موزه‌آرایی آن است که البته یکی از پرهزینه‌ترین بخش‌های پروژه نیز به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه پارک‌موزه دفاع مقدس سمنان از موقعیت بسیار ممتازی برخوردار است افزود: قرار گرفتن بر سر مسیر پرتردد تهران-مشهد فرصت بسیار خوبی برای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌های رزمندگان از طریق این پارک موزه فراهم کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه مسوولان استان همراهی خوب در ساخت و تکمیل پروژه دارند تصریح کرد: در حال حاضر نیز با توجه به اینکه بخش‌های زیادی از موزه راه‌اندازی شده هر روز تعدادی از دانش‌آموزان و دانشجویان از آن بازدید می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر