کد خبر: 929362
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
تصویب ارتقاء درآمد شهرداري در جلسه کارگروه ؛
افزايش بهره وري و سرعت خدمات رساني با بهره گيري از تجميع اطلاعات، از سوء استفاده هاي احتمالي در اين حوزه ها پيشگيري به عمل خواهد آمد.

به نقل ازروابط عمومي سازمان فاوا شهرداري اصفهان، بيست و يکمين جلسه کارگروه ارتقاء درآمد شهرداري با حضور معاونين مالي اقتصادي و برنامه ريزي و توسعه سرمايه انساني شهرداري اصفهان به همراه مديرکل بازرسي، مشاورين شهر و مديران ارشد حوزه هاي مالي، درآمد، شهرسازي، هماهنگي امور مناطق و سازمان ها و فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري در محل تالار شوراي اسلامي شهر برگزار شد.
در اين جلسه ضمن بحث و تبادل نظر درباره پيشنهاد اجرايي سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات به منظور يکپارچه سازي سامانه هاي شهرسازي و مالي شهرداري اصفهان، با کليات اين پيشنهاد موافقت و مقرر شد حوزه هاي مرتبط ظرف مدت يک هفته نظرات خود را جهت اصلاح و تصويب نهايي اعلام نمايند.
بر اساس اين گزارش سازمان فاوا شهرداري اصفهان با سازماندهي مجدد حوزه معاونت نرم افزار و حرکت به سمت چابک سازي با استفاده از توانمندي هاي داخلي که در ماه هاي اخير روي آن تمرکز شده است در صدد است تا حتي الامکان ظرف مدت يکسال اين طرح را در شهرداري اصفهان عملياتي نمايد.
از نکات مهم بيست و يکمين جلسه، ابراز خرسندي اعضاي حاضر از سرعت عمل سازمان فاوا در تهيه اين طرح  بود که با بهره گيري از نظرات مديران و کارشناسان مرتبط در  ساير حوزه هاي شهرداري، همچنين مديران عامل شرکت هاي موفق کشور در جلسات مشترک  به صورت کاملاً فشرده و حرفه اي تدوين شده است.
شايان ذکر است با اجراي عمليات يکپارچه سازي سامانه هاي معاونت هاي مالي و شهرسازي، ارتباط سيستم هاي مورد نياز شهرداري در اين حوزه ها به صورت بهنگام برقرار شده و ضمن افزايش بهره وري و سرعت خدمات رساني با بهره گيري از تجميع اطلاعات، از سوء استفاده هاي احتمالي در اين حوزه ها پيشگيري به عمل خواهد آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر