کد خبر: 929413
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
۱۵ پروژه با طول ۱۷ هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حوزه بهره‌برداری امور برق روشنایی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: دلیل اصلی اجرای پروژه‌های یاد شده را بهبود و افزایش پایداری شبکه توزیع برق است.
عادل کاظمی افزود: با احداث چندین پست هوایی، ساماندهی شبکه‌های فشار ضعیف، ایجاد و افزایش قدرت مانور در شبکه هوایی ۲۰ کیلو ولت، ضعف ولتاژ مناطق حساس و پر مصرف مرتفع گردید.
وی ادامه داد: از این تعداد پروژه ۹ پروژه مربوط به احداث پست هوایی بود که بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه در برداشت.
وی در مورد آمار ترانسفورماتور‌های احداث شده گفت: پست هوایی واقع در تقاطع قره باغی‌ها و رضانژاد از حساسیت بیشتری برخوردار بود که با هزینه بالغ بر یک میلیارد ریال احداث شده است.
کاظمی نصب تابلو RMU با اعتبار ۳ میلیارد ریال در خیابان امام تقاطع رضانژاد را پر اهمیت خواند و گفت: با توجه به ماهیت تابلو‌های RMU که دارای قابلیت اطمینان و ایمنی بالا است و با در نظر گرفتن شرایط و فضای موجود در محل مورد نظر، این تابلو احداث و به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، بیان داشت: یکی دیگر از این پروژه‌ها مربوط به افزایش قدرت مانور شبکه ۲۰ کیلو ولت عون‌بن علی بود که با هزینه بالغ بر یک میلیارد ریال به انجام رسید.
کاظمی در ادامه به اقدامات انجام شده در زمینه روشنایی معابر توسط این امور اشاره کرد و گفت: شبکه روشنایی معابر به طول یک هزار و ۲۳۰ متر اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار