کد خبر: 929418
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه باید فرهنگ غنی استان کردستان در همه حوزه‌ها به مردم کشور معرفی شود، گفت: نمایشگاه کتاب با حضور ناشران ۱۵ کشور خارجی در سنندج برپا می‌شود.
جلال قلعه‌شاخانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه کتاب از ۱۸ تا ۲۳ مهرماه جاری در سنندج برگزار می‌شود، افرود: سال گذشته این نمایشگاه با حضور ناشران کشوری و ناشران اقلیم کردستان حضور داشتند که امسال علاوه بر آنها، ناشرانی از ۱۵ کشور خارجی حضور خواهند داشت.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده گفت: قرار بر این است در ایام هفته وحدت، «هفته فرهنگی کردستان» در مشهد و بلعکس برگزار شود و این ضرورت از چند جهت شکل گرفته که یکی از مسائل اصلی آن مباحث مطرح‌شده در مورد خلاصه‌نکردن فرهنگ غنی کردستان در موسیقی و رقص بوده و این مطالبه به حقی است.
 
وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ غنی استان کردستان در همه حوزه‌ها به مردم کشور معرفی شود، ادامه داد: متأسفانه در سنوات گذاشته، به یک‌سری از ظرفیت‌های شورای فرهنگ عمومی استان توجه نشده و باید در گام نخست، ماده ۹ شورای فرهنگ عمومی را اجرایی کنیم. قلعه‌شاخانی خاطر نشان کرد: باید شورای نظارت بر نام‌گذاری اماکن و شورای نظارت بر ساخت، طراحی، واردات و توزیع اسباب‌بازی کودکان نیز در سطح استان تشکیل و فعال شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار