کد خبر: 929568
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
دیپلمات و معاون حقوقی وزارت دفاع در دولت اصلاحات با اشاره به اثرات منفی الحلق به FATF بر بهای ارز، گفت: بر خلاف تصور عمومی الحاق به FATF مسیر‌های ویژه ارز داخل کشور را مسدود می‌کند.
جوان آنلاین: علیرضا اکبری در یادداشتی نوشت: در صورت تصویب و اجرای لوایح مربوط به FATF، مسیر‌های ویژه انتقال ارز به داخل مسدود می‌شود.

این دیپلمات ایرانی افزود: اجرای این مقدمات، امکان انتقال ارز به داخل را افزایش نمی‌دهد و مسیر بانکی جدیدی را برای ورود ارز حاصل از هر نوع صادرات به داخل باز نمی‌کند؛ بلکه محدودیت زاست.

معاون حقوقی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در دولت اصلاحات یادآور شد: بنابراین بر خلاف تصور عمومی، اجرای «مقرراذ کارگروه اقدام مالی» FATF نه فقط موجبِ تسهیل انتقال و عرضه بیشتر ارز به داخل نخواهد شد، بلکه فرصت‌های خاص موجود را نیز محدودتر و در نتیجه تأمین و توزیع ارز در بازار داخل را با مضیقه روبرو خواهد کرد.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
با سلام . مسائل چند روز اخیر نشان داد که باید تلاش کنیم که با مکانیزه کردن گردش مالی، بدین صورت که کلیه گردش مالی (ریالی و ارزی) با کارت بانکی باشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
باید جلوی ورود و خروج چمدانی ارز به خارج کنترل شود . و گردش مالی کلا با کارت بانکی باشد . حال ایران باشد و یا خارج از ایران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار